Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hvordan hadde du reagert hvis du hadde funnet ut at datteren din var luksusprostituert?
Yme Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Hmm... Jeg har ikkeno datter enda, men jeg tror nok at jeg hadde syns det var litt teit, og spurt om hu kansje ville tjene penger på noe annet isteden. Det kommer kansje litt ann på hvordan det fungerte for hu da... I noen tilfeller kan man kansje møte litt skumle typer, så jeg hadde kansje ikke følt at hu var helt trygg.
The Kitten Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Da hadde jeg nok blitt blakk. Hva mente du med den? Hilsen The Kitten :banantroll:
The Kitten Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Har ikke en datter enda, men svarer hypotetisk sett. Jeg hadde sikkert ikke jublet, men hadde trolig ikke blitt helt fortvilet heller, ettersom jeg er for prostitusjon. Les, frivillig prostitusjon, ikke tvangsprostitusjon, menneskehandel etc. Hilsen The Kitten :banantroll:
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Da fikk hun klare seg selv, hadde blitt avskrevet av meg. Seriøst.
milla-mor Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Da hadde jeg blitt fly forbanna, kjempelei meg, og dritskuffet.
Ethereal Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Hvis hun ville dette hadde jeg tenkt at det var hennes valg. Var det en situasjon hun hadde kommet opp i ufrivillig, hadde jeg prøvd å hjelpe henne ut av den.
Nillepille Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 (endret) Å være prostituert innbærer å ha jevnelig fysisk kontakt med horekunder. Altså folk som normale jenter og folk ellers ikke vil ta i med ildtang. Hvis hun hadde tatt sosialt selvmord på den måten, ville jeg nok ha sagt ha det bra og god bedring. Endret 27. juni 2008 av Nillepille
Nillepille Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 (endret) Og forresten heter det ikke luksusprostituert. Det heter: Hore Endret 27. juni 2008 av Nillepille
camilla* Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 Ville syntes det var trist, og sagt til henne at om hun ville ut av det engang og trengte hjelp til å komme videre(utdanning ol) så skulle jeg hjelpe henne alt jeg kunne.
Yme Skrevet 27. juni 2008 #13 Skrevet 27. juni 2008 Og forresten heter det ikke luksusprostituert. Det heter: Hore Luksushore da isåfall.
Honey Bee Skrevet 28. juni 2008 #14 Skrevet 28. juni 2008 Og forresten heter det ikke luksusprostituert. Det heter: Hore Her oser det forakt ja.... Prostitusjon er salg av sex,altså er en som selger sex prostituert.Ikke noe hokus pokus det....Hore er det fordomsfulle og sterkt nedverdigende tilnavnet til en prostituert.
Honey Bee Skrevet 28. juni 2008 #15 Skrevet 28. juni 2008 Jeg hadde blitt helt ute av meg....ønsker overhodet ikke noe slik for noen av døtrene mine.Men jeg ville aldri avskrevet henne.Man støtter barna sine uansett.
Gjest *Ulla* Skrevet 28. juni 2008 #16 Skrevet 28. juni 2008 Hvordan hadde du reagert hvis du hadde funnet ut at datteren din var luksusprostituert? Blitt forundret over karrierevalget, spurt mye, men gitt min fulle støtte.
=Vanilla= Skrevet 28. juni 2008 #17 Skrevet 28. juni 2008 Jeg hadde satt meg ned med henne og spurt hvorfor. Respekt for sitt valg ville hun fått uansett, og ønsket hun hjelp på noen som helst måte hadde hun fått det.
Gjest Kaya83 Skrevet 28. juni 2008 #18 Skrevet 28. juni 2008 Å være prostituert innbærer å ha jevnelig fysisk kontakt med horekunder. Altså folk som normale jenter og folk ellers ikke vil ta i med ildtang. Hvis hun hadde tatt sosialt selvmord på den måten, ville jeg nok ha sagt ha det bra og god bedring. Du har jo bare absolutt ikke peiling i det hele tatt.. De fleste horekunder er jo helt vanlige menn, ofte gifte eller i forhold.. Eller menn som ikke ønsker alt styret med å ha en elskerinne.. Eller finner spenning i det... Jeg er for prostitusjon så lenge det foregår frivillig.. Det er ikke min sak hva andre gjør, og dermed heller ikke min datter..
Tusenfryd Skrevet 28. juni 2008 #19 Skrevet 28. juni 2008 Hore er hore - enten man tar mye eller lite penger. Jeg hadde blitt like meg meg om det var såkalt luksus involvert enn om ikke. Forskjellen er ofte prisen på dopet bare og at som luksushore hadde hun nok levd i renere omgivelser og ikke på gata og forhåpentligvis ikke med hallik. Men jeg hadde blitt knust og skuffet og lurt på hvor jeg som mor hadde feilet. Så hadde jeg tørket tårene og snørra, brettet opp ermene og gjort hva jeg kunne for å få ungen ut. Sannsynligvis - siden vi snakker såkalt luksus - hadde hun ment at dette var hennes valg og frivillig og vært helvetes rappkjefta og bedrevitende. Så da hadde vel den stor kampen begynt. Uff - trist tanke.
Gjest Kaya83 Skrevet 28. juni 2008 #20 Skrevet 28. juni 2008 Hore er hore - enten man tar mye eller lite penger. Jeg hadde blitt like meg meg om det var såkalt luksus involvert enn om ikke. Forskjellen er ofte prisen på dopet bare og at som luksushore hadde hun nok levd i renere omgivelser og ikke på gata og forhåpentligvis ikke med hallik. Men jeg hadde blitt knust og skuffet og lurt på hvor jeg som mor hadde feilet. Så hadde jeg tørket tårene og snørra, brettet opp ermene og gjort hva jeg kunne for å få ungen ut. Sannsynligvis - siden vi snakker såkalt luksus - hadde hun ment at dette var hennes valg og frivillig og vært helvetes rappkjefta og bedrevitende. Så da hadde vel den stor kampen begynt. Uff - trist tanke. Forskjell på prisen på dopet?? Så luksusprostituerte bruker expensive shit i stedet for cheap shit og det er forskjellen på luksus og gateprosituterte? Det vil jeg gjerne lese mer om, noe som kan underbygge det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå