Gå til innhold

Tranghet..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan kan man som jente vite om hvor trange, eller gud forby, "vide" vi er i underlivet?

Dette har nok å gjore med flere faktorer, hvor trente musklene er, om man har født, gener, osv.. men hvordan kan en selv faktisk vite hvor man ligger på skalaen? Jeg har spurt min kjære sambo om hvordan dette er for mitt vedkommede, men som den sympatiske og galante mannen han er, så sier han at jeg er trang. Så dette kan jeg altså ikke ta for god fisk. Å som den selvopptatte personen jeg er, så vil jeg gjerne vite..

Er det noen som vet hvordan jeg kan "måle" dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bekymre deg for dette så lenge sexlivet er bra? Han har vel neppe klaget på at du er vid? :P

Kunne forresten spurt om råd, når vi er inne på tranghet: Når kjæresten fingrer meg, er det ofte veldig vondt, og han kan knapt få inn en finger. Det føles på en måte som det svir... Har ingen kjønnssykdommer (denne gutten er første sexpartneren min), og har ikke sopp eller lignende heller. Noen som vet hva dette kommer av, har noen tips eller lignende? Hadde satt stor pris på.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bekymrer meg ikke, jeg har bare svært lyst til å vite! :jepp: Nice to know uansett.

Men jeg er ganske sikker på at jeg har et velutviklet sett av muskulatur i området, så om det går på muskler alene, så er saken for så vidt grei. Så sånn sett har jeg ikke noe behov for å vite...for det er ikke så mye som kan forbedres. Potensialet er utnytett for å si det sånn.

Men er du ikke litt nysgjerring på hvordan du er? Ikke bittelitt engang?

Gjest Gjest
Skrevet

det svir forresten av og til litt når sambo fingrer meg også, men det er kanskje hvis jeg ikke er våt nok.. Det tror jeg faktisk det er, for det svir litt å putte ting inn der når man ikke er helt klar for det.

Skrevet

Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig ja. Aner ikke hvordan man sjekker, da. Kanskje det blir etter hvor mange fingre man får inn? :ler:

Takk for svar. Tror nok det er derfor ja. Er våt nok, men er ikke spesielt vant til å bli fingra, så det er vel der problemet ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...