Gjest Gjest_Lois_* Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Følgende symptomer: -uteblitt mens -sopp i underlivet -kvalme -tørst og sulten hele tiden -smerter i nedre del av ryggen -økt utflod -ømme tunge bryst med tydlig merkbare større kjertler inni -problemer med avføring, enten hard eller løs -mye svimmel -trett og sliten hele tiden -humørsvingniger (sinne så det suser iblandt) -Jeg leste et sted at håret kan endre seg og mitt har blitt helt flatt -Sure oppstøt -Ståpels ofte, frysninger Dette er noe. Jeg var med legen på tirsdag, tok da en urintest, legen skulle ringe meg om den var positiv, noe hun ikke gjorde..Neste dag hadde jeg time hos gynekolog, han sa han ikke så noe, men at om jeg bare var 1 uke. på vei kunne han ikke sett det uansett. Burde jeg ta en ny test eller er jeg ganske sansynelig IKKE gravid? Takknemmelig for svar, jente 19 :-)
Gjest Gjest_Lois_* Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Væææær så snill og svar, følkan er meg syk. Ingen jeg snakke med det om heller..
Gjest Gjest_Lois_* Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Nei, vet det, ja, prøver ja. Skulle hatts mens for noen dager siden nå, men testen hos legen var tydligvis negativ
Gjest Gjest_Lois_* Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Tusen hjertelig takk, du aner ikke hvor mye du roet meg nå. Jeg skal gjøre det, men har ufattlig stabile mens som kommer etter tre uker samma søren.
Gjest Dallandra Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Vel. Har du hatt sex KAN du være gravid. Det eneste som kan fastslå det er en graviditetstest. Den kan vise positivt utslag fra første dag av forventet mens, altså den dagen du skulle hatt mensen. Ingen her er synske.
Gjest Gjest_Mulan_* Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Hei Jeg har vært inne for inseminasjon 3 gang nå. Leverte blodprøve idag. Skal ha mens, venter. Jeg leverte urintest også idag kl:8. Den var negativ. Helsesøstren sa at det kan være for tidelig å lever urinprøve. Jeg stusset litt på dette. Kan den være falsk idag? Jeg er så forirret. Kroppen lurer meg hve eneste måned. Jeg har aldri de samme symptomene lenger. De er ulike for hver mens. Er det noen som har vært borti neativ test som alikevel harblitt positiv senere? Mulan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå