Gjest Business Woman Skrevet 28. juni 2008 #21 Skrevet 28. juni 2008 Ja, det er en slik løsning jeg nå jobber med i forhold til bilder. I forhold til spørsmål så er nok email den beste løsningen.
Gjest Bond Skrevet 28. juni 2008 #22 Skrevet 28. juni 2008 (endret) For meg å kjøpe noe fra nettbutikk er prisen avgjørende (i tillegg at jeg stoler produktet selvfølgelig) Hva jeg kjøper/har kjøpt: - tran (har en abonnoment) - valerina - vitaminer (multi) - mineraler (Ca, Mag, Cr, +) - Gerimax - glukosamin (i perioder) - koffeintabletter Det er bare tran som jeg bruker daglig, andre ting ved behov (når jeg vet at kostholdet er ikke helt riktig, når jeg har stressperioder med lite søvn, eller lignende) Som oftest har jeg kjøpt produkter(utenom tran) fra utlandet (apoteker) da jeg reiser , det er utrolig mye billigere enn i Norge. Så jeg er ganske sikkert sensitiv over pris. Jeg har ikke preferanser over merker, jeg ser mest på innholdet og har antatt at det at noe som blir solgt i apotekene er noen lunde kvalitetssikret. Frakt inkludert kunne også være en god ting, men ikke avgjørende. Større utvalg kunne være interessant, jeg kan tenke meg at jeg hadde nok prøvd andre produkter dersom de hadde vært tilgjengelige for en ok pris. Endret 28. juni 2008 av mrs_bond
Gjest Business Woman Skrevet 28. juni 2008 #23 Skrevet 28. juni 2008 Dette med abonnement er en god ide? Hvordan fungerer ditt abonnement? Får du nok for 3 måneders forbruk , eller får du tilsendt hver måned? Noen andre som har noen form for abonnement på produkter de har kjøpt over nett?
Tabris Skrevet 28. juni 2008 #24 Skrevet 28. juni 2008 Vi har abonnement på økologiske grønnsaker hvor bestilling foregår via nett, men det blir kanskje ikke helt det samme.
Gjest Bond Skrevet 28. juni 2008 #25 Skrevet 28. juni 2008 Dette med abonnement er en god ide? Hvordan fungerer ditt abonnement? Får du nok for 3 måneders forbruk , eller får du tilsendt hver måned? 3 måneder pr gang, men hva man liker kan jo godt variere litt.
Gjest Business Woman Skrevet 29. juni 2008 #26 Skrevet 29. juni 2008 Vi har abonnement på økologiske grønnsaker hvor bestilling foregår via nett, men det blir kanskje ikke helt det samme. Nei grønnsaker er vel en litt annet marked en det jeg planlegger å være i. Det andre er vel at grønnsaker leveres vel av de du har bestilt av kanskje, i motsetning til at du får tilsendt det i posten. Kunne jo vært gøy å selge ferskvarer på nett, men problemet er vel at 3kg poteter til 15 kr, koster mer i frakt enn selve produktet :-) Igjen takk for mye god informasjon :-)
Gjest Gjest_irina_* Skrevet 1. juli 2008 #27 Skrevet 1. juli 2008 Hei, Kosmetikk, te, urtesigaretter! Annet: honning, syltetøy - gårdsmat/"hjemmelaget"? Veldig i skuddet, det da. Postoppkrav bør være en mulighet, ikke alle ønsker å betale via nett. Betale frakt er greit nok. Prisen bør ligge litt under butikkpris. Flott med nettilbud for dem som bor litt usentralt, dårlig med helsekost o.l. på bygda mange steder. Store, klare bilder, god informasjon om produktet og mulighet for å sende mail hvis man lurer på noe. Evt. ha noen relevante bøker til salgs også kanskje? F.eks. vegetar-kokebøker - kjempeaktuelt. For mye vitaminpiller og sånt blir jeg skeptisk av. Og legg gjerne litt innsats i designet av siden, det har mye å si for inntrykket synes jeg iallfall. Ryddig og moderne design - ryddig og moderne butikk. Lykke til.
Gjest New Dawn Skrevet 1. juli 2008 #28 Skrevet 1. juli 2008 Ingenting Finner det jeg skal ha i den dagligvarebutikken jeg handler i til vanlig.
Synnøve123 Skrevet 29. januar 2014 #29 Skrevet 29. januar 2014 Jeg handler supermat sånn som gojibær og inkabær. Kjøper også vitaminer. Har prøvd litt forskjellig, men funnet en med rosenrot som faktisk blir ganske pigg av å bruke, men nå har jeg vært flink å tatt hver dag. Kan anbefales på det sterkeste. Den her: multivitamin med rosenrot. Ellers er jo Kinsarvik en god butikk. De har stort utvalg av det meste, men liker også å teste ut andre sine produkter og se om det er noe funk i de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå