Gå til innhold

Valg av forlover

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_samm_*
Skrevet

Er det dumt å velge min bestevenninne som forlover når vi skal gifte oss i Paris. Hun har termin 8 uker før..

Videoannonse
Annonse
Gjest LindaKristin
Skrevet

Jeg ville uansett spurt jeg:) Opp til henne da..og det skal MYE til å få babyen to mnd før termin:) Men det er noe med at en ikke skal fly i slutten av svangerskapet,men vet ikke hvor lenge før. Kan du ikke be henne om å være forlover da,så kan du ha en i bakhånd? Da vet hun i allefall at det er henne du helst vil ha :goodbye:

Skrevet

?? Hvis hun har termin 8 uker før, betyr vel det at babyen er født når bryllupet skal være?? Ikke at hun er 7 mnd på vei? :klø:

Gjest LindaKristin
Skrevet
?? Hvis hun har termin 8 uker før, betyr vel det at babyen er født når bryllupet skal være?? Ikke at hun er 7 mnd på vei? :klø:

ooops.. :fnise: Leste feil! Trodde det var 8 uker etter... :)

Skrevet

Da ville nok jeg satset på en annen! Tipper mor har mer enn nok med babyen sin på det stadiet. :)

Gjest Gjest_Lionda_*
Skrevet

Jeg ville også spurt henne uansett. Du kan jo si at du helst vil ha henne, men at du ikke tar det ille opp om hun synes det blir vanskelig pga babyen. Da får hun i hvert fall vite at det er henne du helst vil ha, forhåpentligvis uten å føle seg presset til å si ja. :)

Skrevet
Jeg ville også spurt henne uansett. Du kan jo si at du helst vil ha henne, men at du ikke tar det ille opp om hun synes det blir vanskelig pga babyen. Da får hun i hvert fall vite at det er henne du helst vil ha, forhåpentligvis uten å føle seg presset til å si ja. :)

Enig!!

Å være forlover er jo faktisk litt jobb, så det er nok greit å velge en som faktisk har tid til det. Og det har kanskje ikke hun med en liten baby. Men hun kan jo få valget selv? Men jeg ville ha passet på å gjøre det klart for henne at hun ikke MÅ si ja, selv om hun egentlig ikke orker eller har tid!

Skrevet
ooops.. :fnise: Leste feil! Trodde det var 8 uker etter... :)

Hihi, fort gjort! :)

Skrevet

Jeg var forlover i et bryllup seks uker etter at snuppa var født, men det bryllupet fant jo ikke sted i utlandet, da. Foreslår at du rett og slett tar det opp med henne du vurderer som forlover jeg. Hvis hun er et noenlunde oppegående menneske takker hun deg for tilliten, og er i stand til å foreta en klok vurdering av om hun klarer å være forlover eller ikke knappe to måneder etter fødsel.

Forresten: du vet at forlover ikke MÅ være tilstede under vielsen? Vi gifter oss også i utlandet, og forloveren min skal ikke være tilstede da. Ambassaden kan stille med vitner, dersom dere ønsker en privat seremoni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...