Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 På tv2 zebra er det skjult kamere. En av klippene viste folk som skulle åpne bildøra etter å ha handlet. Da de åpnet satt det ei dame i bare trusa i bilen, hun var toppløs. 1 Hvordan hadde du reagert om det var deg dette gikk ut over? 2 hva om hun var helt naken? 3 hva om det var en helt naken mann i stedenfor?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 1)blitt sint 2) skreket "pell deg vekk" 3) skreket "pell deg vekk" (med mindre det var Aragorn fra LOTR)
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg hadde nok trodd jeg hadde tatt feil bil, jeg, det har skjedd meg før...
angeleyes Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Jeg hadde nok blitt veldig satt ut og lurt på hvorfor i all verden det satt en naken dame i bilen min. Eller en naken mann for den sakens skyld. Tror ikke det hadde spilt så stor rolle om hun var helt naken eller hadde truse på seg.
Gjest Bellatrix Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Jeg hadde nok trodd jeg hadde tatt feil bil, jeg, det har skjedd meg før... Jeg også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå