Alice Ayres Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg følger med på So You Think You Can Dance her borte i Junaiten og det er helt fantastisk. Her er et par linker til det jeg synes er de beste opptredene hittil: Chelsie and Mark Katee and Joshua
Bokormen Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Jeg laster ned her, rett etter de er sendt i USA, har gjort det med alle sesongene. Er helt enig i at de to parrene var fantastiske igår/natt! Har akkurat sett ferdig episoden nå
Alice Ayres Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Twitch and Kerrington var også morsomme. Hvem tror du blir eliminert? Jeg tror at Kris og Comfort eller Thayne og Chelsea. Endret 26. juni 2008 av Alice Ayres
Bokormen Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Jeg er ganske sikker på Comfort og Kris... Men nå må du ikke si noe før jeg har fått sett episoden imorgen :D Eller, jeg må ikke sjekke tråden før jeg har sett episoden...hehe Endret 26. juni 2008 av Bokormen
Gjest Emera Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Dette er kanskje litt sånn spoiling..? I hvertfall hvis den sesongen kommer til Norge om en stund? Jeg liker so you think you can dance veldig godt, og synes det er mest morsomt å beholde spenningen til da;) Skriv gjerne "spoiler" i trådtittelen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå