kooala82 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Noen som vet om noen frisørsalonger i bergen som bruker dette merket??? Jeg vet kun om Huldra som er en økologisk frisørsalong i byen.Noen som har vært der forresten??? Jeg er litt skeptisk til konseptet,men det virker bra og.Jeg vurderer å satse på økologisk hårfarging pga min seboreeiske eksem i hodebunnen.Noen med erfaring fra dette?Er det like bra som "vanlig" hårfarge?? Endret 26. juni 2008 av kooala82
Saeria Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Ut i fra det jeg har hørt, skal fargene være like bra som vanlig farge. Jeg har desverre ingen erfaring selv da.
kooala82 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Ut i fra det jeg har hørt, skal fargene være like bra som vanlig farge. Jeg har desverre ingen erfaring selv da. Trofaste Saeria,svarer alltid du!! Du vet ikke tilfeldigvis om noen "vanlige" frisørsalonger som har dette merket her??
Saeria Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 I følge produsenten fører Sløk i Fyllingen og Cut i Jonsvollsgaten 11 også dette merket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå