Gjest dilbahermes Skrevet 26. juni 2008 #1 Del Skrevet 26. juni 2008 Er på desperat jakt etter både brun og rosa tynne, lette cardigans. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Er en str L -XL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 26. juni 2008 #2 Del Skrevet 26. juni 2008 Mener Mexx og Match (Marie Philippe) hadde noen beige, har sett i Oslo de siste dagene. Litt usikker på hvor store de er, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 27. juni 2008 #3 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg kjøpte en lett brun cardigan på Indiska, men det begynner å bli en stund siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. juni 2008 #4 Del Skrevet 27. juni 2008 H&M har cardiganer i alle farger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 27. juni 2008 #5 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) På Filippa K har de en veldig fin og lett cardigan i de fleste lyse farger. Jeg har faktisk både brun og lys rosa som er kjøpt der Mener de hadde allle størrelser opp til xl. Endret 27. juni 2008 av Snorkefrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå