Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Del Skrevet 26. juni 2008 Når mannen vanligvis ikke får hovedomsorgen for barna, når det virker som dama har mer rettigheter enn menn når det gjelder barna og når mannen ikke får et års fri fra jobb når man får barn, Ja da er det mest rettferdig at dama gjør alt husarbeidet i gjennom hele ekteskapet. Det er en grunn for at damer er flinkere til å gjøre husarbeid enn menn og det er fordi de er skapt til å gjøre det. Og menn burde gjøre det de kan best, ligge på sofaen og se på tv med øl i den ene hånda og fjernkontrollen i den andre. Sånn er livet og det er sånn det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen Skrevet 26. juni 2008 #2 Del Skrevet 26. juni 2008 Når mannen vanligvis ikke får hovedomsorgen for barna, når det virker som dama har mer rettigheter enn menn når det gjelder barna og når mannen ikke får et års fri fra jobb når man får barn, Ja da er det mest rettferdig at dama gjør alt husarbeidet i gjennom hele ekteskapet. Det er en grunn for at damer er flinkere til å gjøre husarbeid enn menn og det er fordi de er skapt til å gjøre det. Og menn burde gjøre det de kan best, ligge på sofaen og se på tv med øl i den ene hånda og fjernkontrollen i den andre. Sånn er livet og det er sånn det skal være. Det må være litt trist å ha slik tanker om hvordan ting bør være, har det for eksempel slått deg at mannen er like egnet til å ta husarbeidet som kvinnen er å daffe i sofaen med Champange og kanapeer? Kvinner har litt mer stil vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Del Skrevet 26. juni 2008 Når mannen vanligvis ikke får hovedomsorgen for barna, når det virker som dama har mer rettigheter enn menn når det gjelder barna og når mannen ikke får et års fri fra jobb når man får barn, Ja da er det mest rettferdig at dama gjør alt husarbeidet i gjennom hele ekteskapet. Det er en grunn for at damer er flinkere til å gjøre husarbeid enn menn og det er fordi de er skapt til å gjøre det. Og menn burde gjøre det de kan best, ligge på sofaen og se på tv med øl i den ene hånda og fjernkontrollen i den andre. Sånn er livet og det er sånn det skal være. Hahahahahahahaha, må være leit å bli født såååå mange tiår for sent :D Heldigvis så har jeg ikke det problemet med at gubben blir sur og sprer rundt seg med meninger om kvinnearbei og mannearbeid, vi gjør ca like mye hjemme så slapper vi heller av i sofaen sammen med vin etterpå. Men så har vi ikke barn og skal heller ikke ha det, så han slipper jo å misunne meg friåret mitt Nå er det jo kanskje snart som du også får like stor del av permisjonsåret som dama di da, finner du en annen unnskyldning for å dra deg på sofaen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Del Skrevet 26. juni 2008 Har du sagt det til henne? Hvis du ikke har dame er det i så fall det første du bør si på en date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 26. juni 2008 #5 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg antar du er single ts. 1. Tror du det er et friår man har når man går hjemme med barn? 2. Så i tilfelle vi blir skilt, så skal jeg gjøre husarbeidet? 3. Er det greit at single menn gjør husarbeid da? Eller skal mamma komme innom? Jeg burde styrt unna sånne flame bites som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 26. juni 2008 #6 Del Skrevet 26. juni 2008 Og menn burde gjøre det de kan best, ligge på sofaen og se på tv med øl i den ene hånda og fjernkontrollen i den andre.Stakkars menn, er de virkelig så ubrukelige? Og ikke minst, dømt til å kjede r*va av seg resten av livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 26. juni 2008 #7 Del Skrevet 26. juni 2008 Det jeg leser i hovedinnlegget er: "Blabla bla blablabla bla blah blæh" =p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Infralove Skrevet 26. juni 2008 #8 Del Skrevet 26. juni 2008 Stakkars menn, er de virkelig så ubrukelige? Og ikke minst, dømt til å kjede r*va av seg resten av livet? Kvifor sensurerte du ordet "ræva"? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 26. juni 2008 #9 Del Skrevet 26. juni 2008 Sånn er livet og det er sånn det skal være. Whatever, Onslow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 26. juni 2008 #10 Del Skrevet 26. juni 2008 Tråden ryddet. Reglene. - Nigo (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KingSize Skrevet 26. juni 2008 #11 Del Skrevet 26. juni 2008 Tja, jeg vet ikke om det er sånn kvinner er skapt til å være, men det er i hvert fall dama som gjør mesteparten av husarbeidet i leiligheten vår. Jeg gjør bittelitt, bare sånn for at hun skal se at jeg også gjør noe/døyve misnøyen, og ellers så lar jeg henne bare styre. Jeg tåler at det ser mye mer grisete ut enn hun gjør, så resultatet blir omtrent det samme som du beskriver, TS. Jeg er bare ikke så dum i hue at jeg sier det rett ut. Det vil du også skjønne den dagen du får deg dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsmask Skrevet 27. juni 2008 #12 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg tåler at det ser mye mer grisete ut enn hun gjør, Dette er faktisk noe å tenke over for alle kvinner som ergrer seg over at mannen ikke gjør mer. Hos oss gjør han også mye husarbeid, men jeg gjør nok mer. Men det er fordi han gjerne kan vente et par dager etter at han ser hybelkaninene begynner å ta form før han drar fram støvsugeren. Jeg blir litt stresset av å se grums og støv på gulvet, så jeg drøyer det ikke så lenge. Om vi skal bort og han har tenkt ut hvilken skjorte han vil ha på seg, men finner ut at den ligge i skittentøyet, så velger han noe annet. Jeg derimot er litt mer fastlåst på det jeg hadde bestemt meg for, og setter heller på en maskinvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulling Skrevet 27. juni 2008 #13 Del Skrevet 27. juni 2008 Og alle biter på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dazzling Diva Skrevet 27. juni 2008 #14 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg fordrar ikke å gjøre husarbeid så det hadde vært uaktuelt at jeg skulle ta alt - da hadde jeg heller bodd alene slik at jeg bare hadde meg selv å rydde opp etter. Jeg er glad jeg har en samboer som er så glad i meg at han ikke synes det er greit å skyve drittjobben over på meg alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #15 Del Skrevet 27. juni 2008 Kvinner har litt mer stil vettu! Jeg synes jeg ser for meg de stilfulle kvinnene på kjøpesentrene i joggedress:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 27. juni 2008 #16 Del Skrevet 27. juni 2008 Når mannen vanligvis ikke får hovedomsorgen for barna, når det virker som dama har mer rettigheter enn menn når det gjelder barna og når mannen ikke får et års fri fra jobb når man får barn, Ja da er det mest rettferdig at dama gjør alt husarbeidet i gjennom hele ekteskapet. Det er en grunn for at damer er flinkere til å gjøre husarbeid enn menn og det er fordi de er skapt til å gjøre det. Og menn burde gjøre det de kan best, ligge på sofaen og se på tv med øl i den ene hånda og fjernkontrollen i den andre. Sånn er livet og det er sånn det skal være. Jeg har ingen barn, og husarbeidet deles på hjemme hos oss. Men så er ikke jeg gift, men samboer, så da er det vel greit da? Og å slappe av med øl og tv er det ingen av oss som driver med, heldigvis, for det må være noe av det minst helsebringende jeg har hørt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 27. juni 2008 #17 Del Skrevet 27. juni 2008 Og alle biter på... Ja? Noe må vi da gjøre når det ikke er noe bedre å ta seg til. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. juni 2008 #18 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg vet ikke hva som er mest tragisk. Innlegget ditt (som jeg anser for å være en ren provokasjon). At noen tar det seriøst og skriver sinte svar tilbake. Eller, at jeg selv tar meg tid til å svare på det. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarkasmemonsteret Skrevet 27. juni 2008 #19 Del Skrevet 27. juni 2008 Og menn burde gjøre det de kan best, ligge på sofaen og se på tv med øl i den ene hånda og fjernkontrollen i den andre. Jepp. Menn er ikke brukbare til NOE, så smarte damer skaffer seg vaskehjelp fort som fy. Jeg mener, han er jo bare en pikk, egentlig (en alt for liten en veldig ofte...). Menn er ubrukelig. Ikke nytter det å snakke med de for alt de klarer er å rape, fise og mumle om fotball (eller fopball som de sier, stakkars dyra kan jo ikke snakke skikkelig). Ikke kan de gjøre noe i huset, de er for dumme til å trenes. Før pleide mannfolka å kunne ting, men nå er det ingenting igjen, bare en hårløs ape. Nei jenter, bli lesber. Så slipper vi sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #20 Del Skrevet 27. juni 2008 Jepp. Menn er ikke brukbare til NOE, så smarte damer skaffer seg vaskehjelp fort som fy. Jeg mener, han er jo bare en pikk, egentlig (en alt for liten en veldig ofte...). Menn er ubrukelig. Ikke nytter det å snakke med de for alt de klarer er å rape, fise og mumle om fotball (eller fopball som de sier, stakkars dyra kan jo ikke snakke skikkelig). Ikke kan de gjøre noe i huset, de er for dumme til å trenes. Før pleide mannfolka å kunne ting, men nå er det ingenting igjen, bare en hårløs ape. Nei jenter, bli lesber. Så slipper vi sånt. Hvor skal du få penger fra da? ah, du bare vifter med puppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå