Gå til innhold

ÅÅHH for en flott reklame!!

Anbefalte innlegg

Gjest Milah
Skrevet

Tenkte jeg skulle lage en motpol til det andre temaet som gikk på irriterende reklamer.. :D

Er det noen reklame du virkelig hadde/har sansen for?

Likte den med han Frank på fotballkamp som hadde brukt lottogevinsten på å reklamere for seg selv jeg..!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fått superhetta hvis en kompis hadde brukt opp lottogevinsten på "FRANK FRANK FRANK", hadde virkelig slitet i ettertid og spurt meg selv om det var noe jeg kunne gjort annerledes...

Men det er en kul reklame allikevel, når jeg tenker meg om så er det kanskje ikke så mange reklamer som appelerer nå om dagen.

Skrevet

Lottoreklamene pleier å være bra, særlig den med fotballklubben Tufte :ler: !

Ellers er det langt mellom de gode reklamefilmene, stort sett passer de best til dopauser...

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Reklamer jeg digger:

- alle med han bjørnen i esso-reklamen :ler:

- den for VG når "Ali" sitter og nynner i bilen :ler:

- og alle de andre VG-ene med Borettslag-figurene...

- en jeg syntes var søt før, var noen Prix-smil som sov. de var på reklameskilt langs en bilvei, og det var kleld og så sov de. Men når bilene kjørte forbi og lyste på dem, så smilte og plystret de.. Barnslig jeg da, men den var litt søt... Eller de sovende smilene var søte...

Gjest Milah
Skrevet

Ja de med Essobjørnen er utrolig fine.. Ler så godt av dem! :D

Waco: Har aldri tenkt på det på den måten men du har helt rett.. Morsom alikevel dah.. :lol:

Skrevet

Jeg synes ikea reklamene er fine jeg da..

Det har vært mange fine, men favorittene må bli de to nyeste "på tide å rydde opp" reklamene..

Skrevet

OK - ha'kke tv jeg da, men får med meg litt... 'Heia Tufte' er artig, ja! Og borettslaget-reklamene.

Har en all time-favourite når det gjelder tv-reklame. Det var for Statoil, da de ga deg gratis bilvask dersom betjening ikke spurte om du skulle vaske bilen... Den med negeren... (kledd ut som neger). Noen som husker den? Jeg lo så tårene trilla hver gang jeg så den tror jeg... :D

Skrevet

Tines snøfriksreklame - han finnbiffen i feltskjorte som jogger i skogen og vrikker benet - jeg knekker av de derre halvmeterne med bikkjer... tyttebær :hoho: *vimse vimse* tyttebær...

Skrevet

Ler så jeg detter av stolen av Ali som synger i VG reklamen :D , liker selvfølgelig også de andre VG reklamene fra borettslaget. Vanvittig bra..

:ler: Det er med avissa som det er med pølsa, først er den rund, så er den flat :ler:

Skrevet

Jeg er veldig-veldig glad i Kiwi reklamene, de er så festlige :)

Ellers er det Lottoreklamene og IKEA som gjør at jeg trekker på smilebåndene... Og VG har hatt noen bra ja...

Ser ut som om vi stort sett har like meninger om hva som er bra og hva som er dårlig, rart at ikke reklameprodusentene klarer å finne ut dette før de sender reklamene på TV.. Skjønt.. En del av de "dårlige" reklamene er vel laget for å provosere slik at det blir masse prat om produktet også...

Gjest Poirot
Skrevet

FRANK!!!

IKEA-dildo reklamen . Elsker latteren til gutten.

De nye Tinereklamene med finnbiff m.fl.

Og... :oops: Tine reklamen med alle de søte barna... :oops: (Og jeg som vanligvis hater søt-baby-reklame)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Esso-bjørnen er kjempesøt. Og Snøfrisk reklamen med de små hundene.

Minnie

Skrevet
De nye Tinereklamene med finnbiff m.fl.

Jeg har forresten en slik t-skjorte med Pizzaost, forstår ikke hvorfor alle ler av meg når jeg går med den...

Skrevet

Tror de fleste av de dårlige reklamene er utenlandske, myntet på et annet publikum. Det er jo stort sett de norske som går igjen her..

(selv om egg reklamen er norsk og irriterendes da..)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Disse EU standardiserte reklamene for Ajax, Riesen osv. er grusomme.

Minnie

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg har forresten en slik t-skjorte med Pizzaost, forstår ikke hvorfor alle ler av meg når jeg går med den...

HELDIGGRIS!!!!!!!! :D

Jeg vil også ha...

Skrevet
Disse EU standardiserte reklamene for Ajax, Riesen osv. er grusomme.

Minnie

Ja, blir flau av og se på de. Kan ikke skjønne hvilket publikum disse er rettet mot jeg, det må ligge noen vanvittig dårlig markedsundersøkelser bak disse reklamene..

(beklager avsporingen, synes bare dette er veldig interesant)

Skrevet

Hehe... Hadde egentlig flere, for lillesøstern skrev tiggebrev til Tine fra seg + fire venninner. De fikk en slik hver sammen med noen klistremerker og Litago ting. Men t-skjortene som var i small var egentlig litt store til meg som vanligvis bruker large, og passa derfor dårlig til små tredjeklassinger... Derfor fikk jeg dem :) Valgte Matfløte og Pizzaost selv, og gav bort resten.

Skrevet

Ler så fælt når jeg ser den tinereklamen...

"vi får få deg til folk da!"

...og så løfter hun opp mannen og bærer han bortover.

Det som får meg til å le er når det filmes bakfra...da har "dama" plutselig fått en stor, litt mer maskulin kropp!

Var han litt for tung for henne tro?

Elsket de reklamene for sjokoladene...husker ikke navnet på de, men det var en herlig sang og en kamel som tygget.

Også var det enda en herlig sang inni et gammeldags tog...

Noen som husker?

Solo; "Jeg ruler lissom gata" :ler:

Skrevet

Har voldsomt sansen for de med Esso-bjørnen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...