Gå til innhold

Hjemme igjen


RoadQueen

Anbefalte innlegg

Nå er vi tilbake etter bryllup og brylupsreise – og vi har hatt fantastiske opplevelser.

Bryllupet var en kjempeflott dag – spent og småstresset om morgenen bar det av sted til frisør, deretter omkledning og fotografering. Vielsen var flott – bilturen til selskapslokalet likeså. Middagen og festen ble kjempekoselig – vi koste oss og alle gjestene stortrivdes hele dagen og til den lyse morgen. Det ble en lang dag full av glede og masse gode minner. Alle vi snakker med nå etterpå har bare godord – det er det beste bryllupet og den flotteste festen de har vært på.

Selv husker vi dagen med glede og overveldelse. Ruset på lykke og med brede smil hele dagen var all nervøsitet borte. Å være dagens midtpunkt var en kjempeflott opplevelse selv for meg som stort sett holder meg i bakgrunnen i alle anledninger. Så til dere kommende bruder; gled dere – og nyt dagen. Og bare så det er sagt - det er så godt å være gift!!!

Jeg takker for meg på bryllupssiden – takk for svar på underlige spørsmål – det er mye man lurer på under bryllupsforberedelsene. Nå skal vi nyte hverandre og hverdagen, pakke ut gavene og se hva vi har fått, se på video fra dagen og en masse bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg så godt igjen i beskrivelsen din!

GRATULERER - og nyt tiden som nygift!

Jeg sier også takk for meg her på bryllupssidene - og ønsker alle sommerens bruder lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dere borte ?????

Håper ikke det, det er jo koselig om dere stikker innom,

dere fruer med erfaring.... :wink:

Gratulerer med giftermål begge to og nyt hvetebrødsdagene !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til og hold fast ved hverandre!

Hilen meg med 30 års fartstid som gift. (Med samme mann, altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, begge to - håper dere stikker innom her i ny og ne med tips til oss kommende bruder. Nyt livet som gift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...