Gå til innhold

Jeg tror jeg blir forfulgt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg tror jeg blir forfulgt og det til og med i mitt eget hus.

Jeg bor alene. Det er bare meg som bor der, men hver gang jeg går på badet så står det en annen person der også. Den personen står der visst og hermer etter meg, gjør alt det jeg gjør. Jeg blir redd når jeg ser den person for han ser litt skummel ut så jeg hopper unna når jeg ser han så har ikke fått sett han godt nok.

Jeg vurderer å melde fra til politiet, men jeg er ikke helt sikker på om de gjør noe med sånt.

Jeg sitter her og veldig redd for jeg vet jo ikke hva slags person dette er. Han kan jo være farlig. Heldigvis så har han ikke gjort meg noe forløbig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg tror jeg blir forfulgt og det til og med i mitt eget hus.

Jeg bor alene. Det er bare meg som bor der, men hver gang jeg går på badet så står det en annen person der også. Den personen står der visst og hermer etter meg, gjør alt det jeg gjør. Jeg blir redd når jeg ser den person for han ser litt skummel ut så jeg hopper unna når jeg ser han så har ikke fått sett han godt nok.

Jeg vurderer å melde fra til politiet, men jeg er ikke helt sikker på om de gjør noe med sånt.

Jeg sitter her og veldig redd for jeg vet jo ikke hva slags person dette er. Han kan jo være farlig. Heldigvis så har han ikke gjort meg noe forløbig.

Jeg har hørt om flere med samme type problem. De befinner seg stort sett inne på snikk-snakk-rommet. Om du går dit får du sikkert masse gode råd om hvordan du takler denne type forfølgelse.

Gjest Gjest
Skrevet

Du blir definitivt forfulgt!!

Bruk kun badet ved behov, og beveg deg så nærme gulvet som mulig. Gå aldri høyere opp enn knestående når du er på badet. Dette går nok helt sikkert bra, og du som er stor gutt og har sommerferie nå klarer nok å bli kvitt den stygge mannen med dun på haka som driver og forfølger deg.

Skrevet

Jeg tror også at du blir forfulgt. Ikke ring til politiet, for hvis du løfter hører ringetonen vil du dø. Og jeg vet ganske så sikkert hva du gjorde forrige sommer.

Gjest Gjest
Skrevet
Du blir definitivt forfulgt!!

Bruk kun badet ved behov, og beveg deg så nærme gulvet som mulig. Gå aldri høyere opp enn knestående når du er på badet. Dette går nok helt sikkert bra, og du som er stor gutt og har sommerferie nå klarer nok å bli kvitt den stygge mannen med dun på haka som driver og forfølger deg.

:skratte: lille jyplingen!

Skrevet
Og jeg vet ganske så sikkert hva du gjorde forrige sommer.

Jeg vil bare si at det ikke var jeg som hadde sex med mora di sist sommer. Det var ikke jeg. Jeg sverger.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette høres skremmende ut! Har du lagt merke til om denne mannen følger etter deg andre steder? Sånn som når du er på besøk hos venner, eller går på et offentlig toalett, når du shopper klær osv.?

Jeg synes du bør notere ned alle tilfeller der du ser fyren, sånn at du har litt informasjon å bringe videre til politiet. Prøv å få tatt et bilde av han, sånn at du kan få politiet til å se gjennom forbryterarkivet sitt. Legg merke til hva slags klær han bruker osv.

Skrevet
Jeg vil bare si at det ikke var jeg som hadde sex med mora di sist sommer. Det var ikke jeg. Jeg sverger.

Jo, det var det, og jeg har bildebevis. Jeg hadde sex med mora di også sist sommer. Hun var litt over gjennomsnittet.

Gjest Gjest
Skrevet
Jo, det var det, og jeg har bildebevis. Jeg hadde sex med mora di også sist sommer. Hun var litt over gjennomsnittet.

Tøs!!

Skrevet
Tøs!!

:rødme: Takk for kompliment.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...