Silli Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har en diger mage, å skulle gjrne halvert den innen jeg reiser til kroatia 23 juli... overdriver vel litt når jeg sier halvere, men ihvertfall at den blir litt mindre :o) Noen tips ? hvilken mageøvelse, eller trening må til for at det skal gå litt fort ?? Håper på svar, begynner å haste =/
sweetdana Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Jeg tror desverre ikke det er noen rask måte å få bort magefettet på.. Eneste måten er å drive fettforbrennende trening, eventuelt supplert med mageøvelser. Men styrkeøvelser alene fjerner ikke fettet.. Kanskje du heller skal fokusere på å kjøpe klær som tar oppmerksomheten bort fra det du vil skjule.. Det er utrolig hvor flotte alle kan bli bare de får rette klær på seg Lykke til, og håper du får en fin ferie uansett magefett eller ei!
Mehe Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Spis mindre enn du forbrenner. Den eneste måten å få flat mage på, er å forbrenne fett. Finn ut sånn ca. hvor mye du forbrenner i løpet av en dag, og så spis ca. 500 kcal mindre enn det, så vil du nok rekke å gå ned i hvert fall et par kg på en måned, hvor mye av det som forsvinner på magen er umulig å si, ettersom dette er forskjellig fra person til person. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå