Gå til innhold

egerg

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

idioter finnes overalt , min erfaring viser at tyrkiske menn er litt mere voldelige , men blir dt lite voldtekter her i norge?

så poenget mitt er at idioter fines overalt , å dt er vanskelig å gjøre noe med , kanskje når norske ellr andre kvinner med bikini oxo tyrkiske går på stranda, så kanskje skulle de være mere forsiktig å ta med se kanskje en mann for mer trygher , å de ikke går ute om natta , for at dt er mere sjans for disse idiotiske greiene skjer om natta.

lykke til kvinner

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser ironien i at det første du skriver er at idioter finnes overalt, og du deretter følger opp med en post som har en total mangel på sammenheng og mening :)

Gjest Gjest
Skrevet
idioter finnes overalt , min erfaring viser at tyrkiske menn er litt mere voldelige , men blir dt lite voldtekter her i norge?

så poenget mitt er at idioter fines overalt , å dt er vanskelig å gjøre noe med , kanskje når norske ellr andre kvinner med bikini oxo tyrkiske går på stranda, så kanskje skulle de være mere forsiktig å ta med se kanskje en mann for mer trygher , å de ikke går ute om natta , for at dt er mere sjans for disse idiotiske greiene skjer om natta.

lykke til kvinner

...HÆ? Jeg antar det skjuler seg et dypere budskap bak all denne dårlige norsken/sms-språket, men mon tro hva det kan være...? :klø:

Gjest StockDama
Skrevet

Tror han sier at tyrkiske menn er voldelig og at kvinnfolk burde ha med seg en mann når de drar på stranda eller risikierer de å bli voldtatt om natta......

noe i den dur..

Gjest Gjest
Skrevet
Tror han sier at tyrkiske menn er voldelig og at kvinnfolk burde ha med seg en mann når de drar på stranda eller risikierer de å bli voldtatt om natta......

:skratte:

Fantastisk råd. Kvinner bør altså ikke forlate huset uten en mannlig beskytter... Vi skal ikke bare iføre oss burka og sperre oss inne på kjøkkenet med en gang da?

TS: Dette er Norge. Ting fungerer ikke slik her. ;) Kvinner har faktisk like rettigheter som menn.

Gjest StockDama
Skrevet

Pfft, om vi først skal dekke oss til kan vi gjøre det helnorskt. Bunader til alle kvinner! Og skal de utfor døra må de iføre seg den. Hm, gjøre det til norsk lov kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet
Pfft, om vi først skal dekke oss til kan vi gjøre det helnorskt. Bunader til alle kvinner! Og skal de utfor døra må de iføre seg den. Hm, gjøre det til norsk lov kanskje?

Jepp. Og enhver dydig kvinne skal dekke til håret sitt, med et sjal på huet!

Og for de kvinnene som er så frekke at de tillater seg å bli voldtatt, er det steining som er tingen.

:riste:

Lenge leve likestillingen vi har greid å presse frem her i Norge....

Gjest Gjest_mæ igjen_*
Skrevet
Bunader til alle kvinner! Og skal de utfor døra må de iføre seg den. Hm, gjøre det til norsk lov kanskje?

ikke meg imot.... Synes det er drittsexy...... :jepp::ler:

Gjest Gjest
Skrevet
ikke meg imot.... Synes det er drittsexy...... :jepp::ler:

"Drittsexy". Det høres jo veldig ehm... sexy ut.. Når ble dritt sexy? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...