Gå til innhold

Dere som kjoeper brudekjolen i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor faar dere den tilpasset? Koster det en del?

Og saa har jeg hoert at de fleste brudesalonger i Norge ikke vil gi deg navn paa kjolen og str du proever.. Hvordan loeste dere dette?

Setter pris paa svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke bestilt kjole fra utlandet, men kjøpte min kjole brukt... Men iallefall -jeg hadde ingen problemer med å få navn og størrelse på kjolene jeg prøvde i salong... Det skrev det ned på et visittkort til meg, så jeg skulle vite hvilke kjoler det var hvis jeg skulle komme tilbake å prøve...

Endret av Solstrålejenta
Skrevet
Jeg har ikke bestilt kjole fra utlandet, men kjøpte min kjole brukt... Men iallefall -jeg hadde ingen problemer med å få navn og størrelse på kjolene jeg prøvde i salong... Det skrev det ned på et visittkort til meg, så jeg skulle vite hvilke kjoler det var hvis jeg skulle komme tilbake å prøve...

De gir deg jo navn, men det er sjeldent det er det riktige navnet. Veldig mange salonger gir kjolene sine nye navn slik at man ikke skal kunne finne den hos andre forhandlere o.l. Det hendte ihvertfall meg i alle salonger... Det var vel bare 1 av kjolene jeg fikk navnet på som stemte.

Skrevet
De gir deg jo navn, men det er sjeldent det er det riktige navnet. Veldig mange salonger gir kjolene sine nye navn slik at man ikke skal kunne finne den hos andre forhandlere o.l. Det hendte ihvertfall meg i alle salonger... Det var vel bare 1 av kjolene jeg fikk navnet på som stemte.

Det kommer sikkert an på salongen da... Jeg fikk iallefall korrekt navn på alle kjolene jeg prøvde... Prøvde kun kjoler fra Maggie Sottero da, og der har jo alle modellene sine spesifikke navn internasjonalt... Kanskje det utgjør en forskjell? Jeg har dessiten bare vært i en salong, så jeg har jo bare den ene erfaringen... :)

Skrevet

Hvis du går inn på ebay.com så finner du mye flott til et par hundre dollar eller noe sånt! Du får bestillt direkte fra Kina eller der leverandøren er så derfor er den billigere. Du sender inn dine mål og får akkurat det du bestiller, da bør den passe. Kjenner noen som har bra erfaring med dette, har ikke gjort det selv enda men skal til høsten bestille en flott kjole eg har funnet.

lykke til

:love:

Vi gifter oss 6.Juni, 2009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...