Maddi Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hei, jeg undersøker markedet for utleie av stoltrekk&damask. Har dere noen synspunkter/ erfaringer på dette området? Hva er viktig/mindre viktig mht å leie? Er det enkelt og greit å finne de type trekkene/kvaliteten dere vil ha? Hvordan er etterspørselen? Jeg er veldig takknemlig for alle synspunkter/erfaringer Endret 26. juni 2008 av Maddi
Chica Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Greit å sjekke opp ting i nærheten av der du bor? Vi fikk leid rimelige damaskduker av et bygdekvinnelag ikke så langt fra der vi hadde bryllupet. Mye rimeligere enn hos cateringfirmaet/renseri og andre plasser vi sjekket.
Gjest Wildcat Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har med stort hell leid duker hos Den flyvende tallerken ved et par anledninger. Koster 100 kr for en duk (160 x 240 cm) - du får dem ferdigstrøket og leverer dem inn i den tilstanden de er i etter festen. Jeg har ikke veldig mye greie på damask, men synes iallefall dukene var både fine, glansfulle og "tykke" De har også servietter, men det ser ikke ut til at de har stoltrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå