Gå til innhold

Et gammelt barne program på NRK

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Charlotte_*
Skrevet

Hei! Jeg sendte en e-post til NRK ang dette, men de klarte ikke å finne ut av hva programmet het. (Men de visste så godt hvilket jeg snakket om) Jeg lurte på om kanskje noen med god husk her på Kvinnefourm kan hjelpe meg. Her er e-posten til NRK:

For ca. 20 år siden så jeg på barne tv en serie eller kort film om et barn som ble plaget der han bodde. Det som var så spesiellt, var at det regnet i flere år sammenhengende (5 år tror jeg) for så å komme et lite solgløtt i ca 5 minutter. I disse 5 minuttene satt denne gutten eller jenta låst inne, pga mobberene, og fikk bare se sollyset gjennom dørsprekken... Jeg klarer ikke å huske hva dette programmet het! Kan dere hjelpe meg? :)

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg husker også den der veldig godt! Men klarer ikke å huske navnet... Sorry!

*følger spent med på om noen andre vet*

Skrevet

Det høres ut som en historie jeg leste i en av Barnas Beste-bøkene. Hva var det nå den historien het igjen :klø:

Skrevet

Åå, den husker jeg og!! Jeg ble kjempetrist da jenta var sperret inne mens de andre koste seg i sola. Tror jeg så det på skolen. Var det en serie eller en film? Har ikke sjangs på å huske navnet, jeg... :sukk:

Gjest Gjest_Charlotte_*
Skrevet

Tusen takk! :)

Gjest Gjest_Charlotte_*
Skrevet

Her er den på Youtube. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...