livbåten Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Mormor fyller 90 år i juli, hva i alle dager skal jeg kjøpe i gave? Hun er fullt oppegående og bor for seg selv. Hadde tenkt å kjøpe en stor blomst/buskevekst i potte til å ha utenfor døra. Men hun ville visst ikke ha så mye blomster, for da ble det for mye vanning etc. Hun orker jo ikke så masse mer... Forslag?
Skravla Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Mormor fyller 90 år i juli, hva i alle dager skal jeg kjøpe i gave? Hun er fullt oppegående og bor for seg selv. Hadde tenkt å kjøpe en stor blomst/buskevekst i potte til å ha utenfor døra. Men hun ville visst ikke ha så mye blomster, for da ble det for mye vanning etc. Hun orker jo ikke så masse mer... Forslag? Velvære. F.eks gavekort på fotpleie, frisør, etc?
Gjest Dallandra Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Et album med bilder fra hele livet ditt/hennes som hun kan bla i? Forsøker febrilsk å huske hva vi ga mormor da hun ble 90 i fjor.
livbåten Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Gavekort på fotpleie hadde kanskje vært noe!! Bra forslag! Album har jeg faktisk begynt på, skulle egt gitt det til jul Kanskje jeg tar opp saken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå