Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg planlegger en tur til København til høsten, og har funnet et billig hotell på hotels.com. Hotellet skårer godt i gjestekommentarene, men i den ene kommentaren ser det ut som om hotellet ligger midt i horestrøket. Jeg er lite kjent i København, og derfor spør deg de av dere som er kjent der. Stemmer dette, og er det et strøk man ikke bør bevege seg i? Det virker jo som om det ligger ganske mange hotell i dette strøket. Her er link til hotellet http://www.hotell.com/pageDetails.do?viewT...ildrenPerRoom=0
Marilla Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Nå vet ikke jeg noe om verken hotellet eller dette strøket. Ville bare komme med en anbefaling av hotell hvis du ønsker å bo billig, men greit. Det er en hotellkjede som heter Cabinn, hvor en får små, men rene og fine rom til en billig penge. Rommene ligner kabiner. Alle rom er med eget bad med dusj. Frokosten fås utenom til 50 kr. Se her hvis du er interessert: www.cabinn.com. God tur! Jeg var nettopp i København for første gang og forelsket meg helt i byen!
Gjest Ansjoni Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Det ligger kanskje ikke i den mest sjarmerende delen av København,men vi har bodd på hotell i dette området mange ganger, uten problemer. Har aldri følt meg utrygg når jeg har gått her, ikke på kveldstid heller.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Takk for svar. Har sett på det hotellet som heter Cabinn, og det ser også bra ut. Fant et annet alternativ også, nemlig dette http://www.hotell.com/pageDetails.do?viewT...ildrenPerRoom=0 Så er det bare å bestemme seg da. Det er vel lurt å bestille i god tid.
Frk Midnattsol Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Hallo Har vært en del i København, og har faktisk bodd på hotellet ved siden av dette i Istergade. Saken er den at fra gammelt av var dette et rimelig "lugubert" sted, men de har jobbet ganske mye for å ender på dette. Akkurat når du kommer ut på baksiden av hovedbanegården, kan det være at det står noen litt "slitne" og henger, men har aldri opplevd at de har plaget turister - og de er det mange av siden det ligger mange hotell i første del av Istergade Synes det er koselig opp videre Istergade. Enkelte unge danske designere har begynt å åpne butikker opp igjennom, og det er også en del brukthandlere der. Det er selvfølgelig et par sexshops, men ikke noe sjenerende. Det er som sagt mange hoteller i første del av gaten, og derfor mange turister. Tror ikke mange føler seg plaget. Har også vært en del å gått der på kveldstid, og aldri følt meg utrygg på noen måte. Ps. Rett over hovedbanegårdens utgang, finnes det et ekte dansk bakeriutsalg som har noen nydelige småkaker, og også en kiosk rett på andre siden av gaten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå