poff Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Har dere leid suite,hotellrom, eller blir natten hjemme? Vi har leid vanlig hotellrom, da suita var opptatt. Håper de pynter rommet litt,men kan vel kanskje ikke forvente det? Håpet på litt stearinlys og sånn så det blir litt romantisk
linel Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Så lenge hotellet er klar over at det er et brudepar som skal ha rommet, tror jeg nok de ordner noen blomster og kanskje en flaske champagne Vi skal ha brudesuiten på det samme hotellet som vi skal feire bryllupet, gleder meg! --> -->
Turwick Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Vi skal ha et vanlig rom på hotellet da det ikke har noen suite :love: Det skal bli godt å ha et sted for seg selv etter en lang dag
Hønemora Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Vi skal også overnatte på ett vanli hotellrom
Floja Felíz Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Vi hadde business-suite fordi det var mye billigere og det er jo bare snakk om noen få timer man tilbringer der. Vi sa at det var bryllupsnatten da vi bestilte, og kom til fruktfat og sjampanje fra hotellet, og fikk frokost på rommet om morgenen. Det var et tilbud de hadde til alle brudepar uansett rom. (dette var et sas-hotell) Fikk også et vennepar til å pynte litt ekstra for oss, og de gjorde det utrolig romantisk for oss med stearinlys og masse små overraskelser. Hvis dere ordner det slik er dere jo sikre på å komme til pyntet rom, og det er jo koselig når det er litt personlig også.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Hjemme. Uten gjester, heldigvis, de har vi fått overnatting til et annet sted, det så lenge mørkt ut.
Shabana Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Vi fikk det fineste hotellrommet som var på det lille hotellet på den lille øya vi skal gifte oss på. Aner ikke om vi kan forvente noe ekstra, men tror de skulle prøve på noe :D Vi gleder oss veldig til å få være litt sammen alene og gjøre som vi ønsker etter den lange og spesielle dagen
Gjest Pupsilure Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Vi gifter oss i Paris, og sover på hotell, men lurer på om jeg skal bestille et ekstra fint rom til akkurat den natten
Solstrålejenta Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Vi har ikke booket noe ennå, siden det enda er over et år til, men har vel bestemt at vi skal være på SAS hotellet... Om det blir bryllupssuite eller businessrom har vi ikke bestemt enda, men det kommer vel litt an på prisforskjellen...
Saeria Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Vanlig hotellrom. Vet ikke om de varter opp med noe. Vi får se.
Solfridbruda Skrevet 26. juni 2008 #11 Skrevet 26. juni 2008 vi skal sove på brudesuite i et fyrtårn uti havgapet
Jade Skrevet 26. juni 2008 #12 Skrevet 26. juni 2008 Vi skal ha et "superior" rom (vet ikke hva det vil si), med champagne, sjokolade, frokost på sengen og sen utsjekking.
Lovinda82 Skrevet 26. juni 2008 #13 Skrevet 26. juni 2008 Vi skal bo på et vanlig hotellrom den natten. Får det i gave fra noen av gjestene. Har fått ordnet rom med badekar, sen utsjekk og frokost på rommet Det var forresten en god ide å få noen til å gjøre rommet mer romantisk og klar til brullupsnatten. Jeg har tenkt litt på om man skal ta med seg en kjølebag med dvs godbiter, f.eks champis, jordbær o.l. + favoritt sjokolade... Kan jo tipse hjelperne om dette, også kan vi kanskje få dem til å sjekke oss og tingene våre inn på hotellet for oss.
Gjest LindaKristin Skrevet 26. juni 2008 #14 Skrevet 26. juni 2008 Vi skal ha bryllupssuite Jeg tenkte også at jeg skulle ordne det litt koselig... Ta en liten prat med hotellet og få dem til å gjøre noe! En venninne ble møtt at roseblad formet som hjerte på senga,champagne og sjokolade+frukt,og maaaasevis av lys.. En er jo sliten etter en slik dag,men trenger kan jo ha en superromantisk avslutning likevel!! :love:
Gjest Elize Skrevet 26. juni 2008 #15 Skrevet 26. juni 2008 Vi skal sove på hotell. Har ikke bestilt noe enda. Men regner med at vi velger et business rom da det er billigere enn en suite.
poff Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har tenkt litt på om man skal ta med seg en kjølebag med dvs godbiter, f.eks champis, jordbær o.l. + favoritt sjokolade... Kan jo tipse hjelperne om dette, også kan vi kanskje få dem til å sjekke oss og tingene våre inn på hotellet for oss. Dette har jeg også tenkt på Det kostet ekstra med champagne og div. og de har ikke alkoholfri,noe jeg må ha siden jeg er gravid Og sparer nok en del kroner på å ta med selv det man ønsker å kose seg med enn å bestille det igjennom hotellet Dagen blir jo så dyr fra før.
Disco Biscuit Skrevet 27. juni 2008 #17 Skrevet 27. juni 2008 Vi har ikke bestemt oss helt ennå (er et år til vi gifter oss da...) men regner med at det blir på hotell, hadde vært koselig å fått suite på hotellet som gjestene ligger på... Er det noen som har fått til noe sånt før? Evt fått kvantumsrabatt for at de bruker mange rom på hotellet, + suite evt ? (Det er snakk om at gjestene betaler rommet selv, sånn at det er sagt.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå