Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Er det veldig farlig å føne håret når man dusjer? Nå er det sikkert en del som tror at jeg skal det. Hahaha Nå venter jeg i spenning på KG-svaret noen garantert kommer med.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Nei, det er ikke farlig. Det anbefales på det sterkeste faktisk Kos deg i dusjen
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Ja, føneren er elektrisk og tåler ikke vann. Resultat, ødelagt føner og elektrosjokk.
fløtepia Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 hvorfor skal du føne håret når du dysjer da egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 hvorfor skal du føne håret når du dysjer da egentlig? Der kom den, det typiske KG-svaret. Hvor skrev jeg at jeg skulle føne håret i dusjen? Noen burde :lese: bedre.
Gjest Screemy Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Er det veldig farlig å føne håret når man dusjer? Nå er det sikkert en del som tror at jeg skal det. Hahaha Nå venter jeg i spenning på KG-svaret noen garantert kommer med. JA, det anbefales ikke! Strøm og vann er ikke bra!
Brunhilde Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Er det veldig farlig å føne håret når man dusjer? Nå er det sikkert en del som tror at jeg skal det. Hahaha Nå venter jeg i spenning på KG-svaret noen garantert kommer med. Jeg vil tro at det ikke anbefales. Nå driter jeg i om du har tenkt å prøve eller ikke, så om du prøver, så finner du kanskje ut hva som skjer. Av alle dumme spørsmål og forklaringer på hvorfor spørsmålet stilles, så kommer dette sannelig høyt opp. Du må kjede deg, stakkar.
Suzy Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Er det veldig farlig å føne håret når man dusjer? Kan ikke du finne det ut via reseaech da og melde tilbake når du vet?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Der kom den, det typiske KG-svaret. Hvor skrev jeg at jeg skulle føne håret i dusjen? Noen burde :lese: bedre. Tåpelig kommentar. Dette er ikke noe typisk KG-svar. Det er et typisk menneske-svar. Det er faktisk helt naturlig å tro utfra ditt åpningsinnlegg at du har tenkt å føne håret i dusjen. Det er DU som burde gjort noe annerledes, nemlig å skrive noe sånt som: Er det veldig farlig å føne håret når man dusjer? Jeg har ikke tenkt å gjøre det selv, bare lurer! Så skjerp deg, ikke klag på svarene når det er du selv som ikke evner å få ut hva du mener. Skriv tydelig hva du mener, eller aksepter svarene du får uten å le av dem som gidder å svare deg. Så får du en mye bedre hverdag på et forum.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Tåpelig kommentar. Dette er ikke noe typisk KG-svar. Det er et typisk menneske-svar. Det er faktisk helt naturlig å tro utfra ditt åpningsinnlegg at du har tenkt å føne håret i dusjen. Det er DU som burde gjort noe annerledes, nemlig å skrive noe sånt som: Er det veldig farlig å føne håret når man dusjer? Jeg har ikke tenkt å gjøre det selv, bare lurer! Så skjerp deg, ikke klag på svarene når det er du selv som ikke evner å få ut hva du mener. Skriv tydelig hva du mener, eller aksepter svarene du får uten å le av dem som gidder å svare deg. Så får du en mye bedre hverdag på et forum. Hvorfor ikke heller svare på det som blir spurt om i stedenfor å legge til ting som ikke står i innlegget? Da blir det en mye bedre forumhverdag så det er du som skal skjerpe deg, ikke TS. Og ja, det er et typisk menneskesvar og ikke noe KG-svar for jeg ser det på andre forum også.
fløtepia Skrevet 26. juni 2008 #11 Skrevet 26. juni 2008 det blir jo ikke akkuratt en bedre forums hverdag om TS skal gjøre narr av svarene han får heller da..
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #12 Skrevet 26. juni 2008 Er det veldig farlig å føne håret når man dusjer? Nå er det sikkert en del som tror at jeg skal det. Hahaha Nå venter jeg i spenning på KG-svaret noen garantert kommer med. Ja, det er farlig. Du kan dø av det. Men på den andre siden er det jo farlig å leve. Man dør av det også.
fløtepia Skrevet 26. juni 2008 #13 Skrevet 26. juni 2008 Der kom den, det typiske KG-svaret. Hvor skrev jeg at jeg skulle føne håret i dusjen? Noen burde :lese: bedre. Hvorfor spør du da? Det sier seg vel selv at elektrisitet og vann ikke går sammen, så spørsmålet ditt er like idiotisk så du mener at inlegge mitt var =P Jeg så jo at du ikke hadde skrevet at du skulle gjøre det, men du skrev heller ikke at du ikke skulle! såe..
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #14 Skrevet 26. juni 2008 Hvorfor ikke heller svare på det som blir spurt om i stedenfor å legge til ting som ikke står i innlegget? Da blir det en mye bedre forumhverdag så det er du som skal skjerpe deg, ikke TS. Og ja, det er et typisk menneskesvar og ikke noe KG-svar for jeg ser det på andre forum også. Nå har du nettopp gjort det selv, svart på noe som ikke står i spørsmålet til TS... Sånn er det på et diskusjonsforum. Man kommenterer innlegget eller ting relatert til innlegget. Vil man KUN ha et enkelt svar får man vel lage seg en poll der svaralternativene er ja, nei og vet ikke.
The Kitten Skrevet 28. juni 2008 #15 Skrevet 28. juni 2008 Tåpelig kommentar. Dette er ikke noe typisk KG-svar. Det er et typisk menneske-svar. Det er faktisk helt naturlig å tro utfra ditt åpningsinnlegg at du har tenkt å føne håret i dusjen. Det er DU som burde gjort noe annerledes, nemlig å skrive noe sånt som: Er det veldig farlig å føne håret når man dusjer? Jeg har ikke tenkt å gjøre det selv, bare lurer! Så skjerp deg, ikke klag på svarene når det er du selv som ikke evner å få ut hva du mener. Skriv tydelig hva du mener, eller aksepter svarene du får uten å le av dem som gidder å svare deg. Så får du en mye bedre hverdag på et forum. Så h*n må skrive at han ikke har tenkt å føne håret i dusjen for at du skal skjønne det? Det holder ikke at det ikke står at h*n har tenkt å gjøre det? Hilsen The Kitten :banantroll:
The Kitten Skrevet 28. juni 2008 #16 Skrevet 28. juni 2008 Hvorfor spør du da? Det sier seg vel selv at elektrisitet og vann ikke går sammen, så spørsmålet ditt er like idiotisk så du mener at inlegge mitt var =P Jeg så jo at du ikke hadde skrevet at du skulle gjøre det, men du skrev heller ikke at du ikke skulle! såe.. Det finnes ikke dumme spørsmål. Bare dumme svar. Det lærte jeg på barneskolen :gjeiper: Hilsen The Kitten :banantroll:
fløtepia Skrevet 28. juni 2008 #17 Skrevet 28. juni 2008 :gjeiper: det synes jeg ikke er riktig i denne sammenhengen da =P sier jo seg selv at det er farlig å føne håret i dysjen! så da var det faktisk et ganske så teit spørsmål=P
Teriyaki Skrevet 29. juni 2008 #18 Skrevet 29. juni 2008 :gjeiper: det synes jeg ikke er riktig i denne sammenhengen da =P sier jo seg selv at det er farlig å føne håret i dysjen! så da var det faktisk et ganske så teit spørsmål=P Det sier seg faktsik ikke selv om man aldri har hørt om det. Hvis du legger fra deg ALL kunnskap om at det er farlig, evt. hvis du vet hvorfor, er det fortsatt like logisk? Det sier seg selv at vi trenger mat for å leve. Dette er noe vi kjenner selv på kroppen. Så med mindre man har fått det fortalt (noe de aller fleste har, ja), eller faktsik erfart det selv, så sier det seg ikke selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå