PoisonIvy Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg trodde ikke jeg skulle la meg irritere, men det gjør jeg visst. Er det bare meg eller stilles det utrolig mange dumme spørsmål her??
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Jeg irriterer meg også grønn til tider... Jeg mener, hvor mange tråder på kosthold-og-treningsforumet er det ikke hvor folk lurer på hvordan de kan punktslanke? Hvordan er det i det hele tatt mulig å ikke ha fått med seg at dette ikke kan gå an? Og mattespørsmålene enkelte stiller. "Hvordan mange liter er en kilo?". Ikke en kilo vann, eller en kilo mel, men bare en kilo. Og "er jeg gravid?" "er han utro?" "liker han meg?"... åh herre...
Gjest Helen Parr Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg lar meg irritere av både tråder og spesifikke brukere. Det er jo halve moroa ved å lese her.
PoisonIvy Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 Når kommer skattepengene? Er det noen her som har fått de? Lurer på om skattepengene kommer på samme dato som lønninga, eller om det er en egen dato for utbetaling av disse pengene? Noen som vet når vi får skattepengene igjen? Jeg har ikke fått noe.. Jeg trenger de før jeg drar på ferie i morgen Osv, osv, osv.... Herregud! Er vel ingen her som kan svare på noe mer enn Skatteetaten.. Og hvorfor gjør folk seg så avhengig av disse pengene? Man blir jo hele tiden fortalt at man IKKE må gjøre det. Men som Helen Parr sier, er jo halve moroa å irritere seg
absinthia Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Jo, men jeg liker det.. det er så deilig når blodomløpet går litt raskere
Bokormen Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Helt enig! Noe irriterer helt voldsomt, og det er så fint å kjenne at man gidder å bry seg så mye! Velger å tro at det er et sunnhetstegn...
Gjest Naria Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Jeg lar meg irritere av både tråder og spesifikke brukere. Det er jo halve moroa ved å lese her.
Gjest Infralove Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Irritert og irritert, oppgitt kanskje.
Tabris Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Ja, enkelte brukere og innleggstyper irriterer meg. Dessverre.
Gjest dalieo Skrevet 26. juni 2008 #11 Skrevet 26. juni 2008 Ingen brukere som irriterer meg, egentlig. Men har kanskje ikke vært her lenge nok
Gjest Kaya83 Skrevet 26. juni 2008 #12 Skrevet 26. juni 2008 Det er kun en bruker her inne som irriterer meg noe voldsomt.. Det er en kombinasjon av alt - åpenhet på forumet, yrkesvalg, svar.. Dessuten vet jeg godt hvem hun er, og det hjelper ikke på at jeg syns hun er fryktelig lite pen i tillegg.. Blir bare så jeg har lyst til å henge meg fra verandaen hver gang jeg ser svar fra henne her... Men det er vel mer mitt problem enn hennes, selvom det burde vært omvendt.. Noe hun ikke har selvinnsikt til å se.. Noen forklaring er ikke nødvendig, da dette ville avslørt hvem jeg sikter til..
Gjest Piper Skrevet 26. juni 2008 #13 Skrevet 26. juni 2008 Det er kun en bruker her inne som irriterer meg noe voldsomt.. Det er en kombinasjon av alt - åpenhet på forumet, yrkesvalg, svar.. Dessuten vet jeg godt hvem hun er, og det hjelper ikke på at jeg syns hun er fryktelig lite pen i tillegg.. Blir bare så jeg har lyst til å henge meg fra verandaen hver gang jeg ser svar fra henne her... Men det er vel mer mitt problem enn hennes, selvom det burde vært omvendt.. Noe hun ikke har selvinnsikt til å se.. Noen forklaring er ikke nødvendig, da dette ville avslørt hvem jeg sikter til.. Hva har hennes utseende med dette å gjøre? Vil det si at du mener at mindre pene mennesker er noe man skal kunne bli irritert på? Og slike innlegg som dette irriterer meg, for jeg forstår ikke hvordan man kan dra inn utseende på noen på et diskusjonsforum. Lite voksen vil jeg kalle det
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. juni 2008 #14 Skrevet 26. juni 2008 Jeg kan ikke huske å ha blitt irritert av visse typer innlegg. Jeg syns det er greit med innlegg à la "Er jeg gravid?" og "Er han utro?". Ingen kan svare på det, men det kan ha en funksjon for den som skriver, ved at man får ut frustrasjon og får med noen gode råd på kjøpet. Det er bare å la være å klikke seg inn på innlegg med tema som har vært oppe kjedsommelig mange ganger, så jeg klarer ikke å irritere meg. Det jeg kan bli irritert av, er dårlig argumentasjon. Hvor man for eksempel er veldig bastant, med "argumenter" av typen "Jeg mener det fordi jeg mener det." Jeg irriterer meg også når noen ser det nødvendig å gå til personlig angrep på meddebattanter.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #15 Skrevet 26. juni 2008 Det er en håndfull brukere som irriterer meg, ja, og en rekke spørsmål, type: Er jeg gravid? Vennene mine sier jeg er så støttende og forståelsesfull, derfor vil jeg bli psykolog, er det noen som vet om det er mye lesing på studiet? Hvilken sjokolade er sunnest? Jeg bare MÅ ha noe godt nå! Jeg er gravid, kan jeg spise Nugatti eller vil det føre til at barnet blir født med to hoder? Kjæresten min er EGENTLIG verdens beste og snilleste, men han er en notorisk rundbrenner som banker meg hver helg, hva skal jeg gjøre?? Kan vi ha kaffegjester i bryllupet?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #16 Skrevet 26. juni 2008 Jeg irriterer meg lett. Både på forum og i det virkelige liv. Men irritasjonen sitter sjelden dypt. Den bare risper litt i overflata. Jeg lirer av meg noe krasst (ikke ufine ord, men sier i klartekst hva jeg mener og hvorfor jeg er uenig med noen), går videre til neste tema, og så er det glemt. Er litt mer sånn at jeg tenker "hrmpf, det DER må jeg bare kommentere", men så betyr det ikke at jeg er skikkelig irritert og grunner over dette.
Alice Ayres Skrevet 26. juni 2008 #17 Skrevet 26. juni 2008 Jeg irriterer meg noen ganger - helt til jeg kommer på at det er KG. Det jeg synes er tåpelige innlegg eller argumenter er, som Helen Parr har påpekt, halve moroa her inne. Uten engasjement, ikke noe KG.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #18 Skrevet 26. juni 2008 Er jeg gravid? Hvilke symptomer har du? Er det lenge siden du har hatt mensen? Vennene mine sier jeg er så støttende og forståelsesfull, derfor vil jeg bli psykolog, er det noen som vet om det er mye lesing på studiet? Det kommer an på hvor godt du husker. Husker du godt, så trenger du ikke å lese så mange ganger, men husker du dårlig, så må du leser flere ganger enn om du husker godt. Hvilken sjokolade er sunnest? Jeg bare MÅ ha noe godt nå! Mørk sjokolade med 90% kakao er sunnest, mn den er veldig bitter - så du liker den kanskje ikke likevel. Det kommer jo an på hvordan smak du har. Jeg er gravid, kan jeg spise Nugatti eller vil det føre til at barnet blir født med to hoder? Nei, nugatti medfører ikke siamesiske tvillinger. Så spis i vei. Kjæresten min er EGENTLIG verdens beste og snilleste, men han er en notorisk rundbrenner som banker meg hver helg, hva skal jeg gjøre?? Kan godt hende han er verdens snilleste, men han er jo ikke snill med deg. Er du sikker på at du fortsatt vil bo sammen med ham? Nå som du kanskje er gravid, så vil du trenge hjelp og støtte fra ham. Hva er det forresten han brenner - er han virkelig pyroman eller driver han med hjemmebrent? Hvis han er pyroman, bør du vrkelig tenke deg godt om, for det er ikke lov. -- Håper du finner ut av alt. Lykke til videre.
Gjest men Skrevet 26. juni 2008 #19 Skrevet 26. juni 2008 Jeg irriterer meg over brukere, gjester, temaer og moderering. Men det er ikke fritt for at jeg irriterer andre selv også, så det går nok opp i opp
Lissi Skrevet 26. juni 2008 #20 Skrevet 26. juni 2008 Jeg irriterer meg over all drittslenginga her inne. Det syns jeg er så unødvendig. Man kan holde seg til saken. Jeg prøver for det meste å overse slike ting, å tenke at det ikke er verdt energibruken. Er alltid gjester som slenger dritt til meg. Men så er jeg jo nordlending Innlegg som jeg ikke syns er interessante holder jeg meg stort sett unna. De som er virkelige teite hopper jeg like fort ut av uten å svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå