Ce'Nedra Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i noe slikt eller noe lignende? Må ikke være i papir.
linel Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Aha.. Papirlykter som ikke må være av papir...? Hehe.. Kan bety to ting det, -enten at det nødvendigvis ikke trenger å være av papir, kan godt være annet materiale.. -eller at det MÅ ABSOLUTT IKKE være av papir, men av et annet materiale.. Hmm, er jeg slem som kverrulerer nå? Skulle gjerne svart på spørsmålet ditt, men vet faktisk ikke hvor du får tak i disse lyktene IKEA kanskje?
Vera Vamp Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Hvis du mener kinesiske lykter har KID en del, som ikke er i papir. Aner ikke hva de har av farger og mønstre, men du kan jo ta en titt der
Ce'Nedra Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Hehe.. Var nok litt sent på meg da jeg skrev dette, men fint dere skjønte hva jeg mente Mener jeg har sett det på Ikea før, men fant ikke på nettsidene deres nå. Skal sjekke ut Kid i morgen, takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå