Gjest gladlaks Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Når hadde du sist latterkrampe, og hva var det som skjedde? Sist gang jeg hadde latterkrampe var da kjæresten og jeg satt og så film. Han er litt glemsk, og klarer aldri og finne ting han leter etter selv om det ligger rett foran nesa på han. Når han så spurte meg hvor neglefilen lå, lette jeg oppgitt rundt i hele huset etter den. Kunne ikke finne den noen sted, så satte meg tilbake i sofaen. Og da fant jeg den. Han hadde stukket den inn i en av dreadsene på bakhodet sitt (!?) og glemt den der.... Han ble fryktelig flau, og jeg lo så tårene trillet.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 hehehe, den var god :D Her i gården er det altfor lenge siden jeg har hatt en skikkelig latterkrampe.. men igår lo jeg godt av en reklame på animal planet, ei ku og en sau som står på et jorde. Kua promper og til slutt flyr hun rundt i lufta for hun har så mye luft i magen. sauen står bare å ser dumt på henne og rister på hodet hihihi Den var knallbra!
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Hmm, det må være da jeg lurte en kompis til å tro at de selger helbredende krem på Levende Ord. Den var jo selvfølgelig Levende Ords hemmelige oppskrift. Den kunne gjøre underverker! Han godtet seg virkelig når jeg fortalte ham dette, det var jo beviset på at Levende Ord er en syk menighet. (Dette var på MSN, jeg lo konstant)
Fantomina Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
hjertesukka Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Da jeg for en uke siden var i min nevøs bursdag. Seint på kvelden begynte vi å lete opp morsomme snutter på youtube og 911humor. Vi lå og vrei oss i sofaen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå