Gjest jente 17 Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har litt problemer med håret mitt. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal pleie det. Jeg har fått høre at jeg skal være forsiktig med å børste håret eller kamme det. Men hvordan skal jeg da få håret mitt til å ligge slik jeg vil ha det? Skjønner ingenting. Jeg har litt sånn fall/bølger i håret. Når jeg har dusjet pleier jeg og tørke håret nesten helt tørt før grer det med kam. Men jeg synes det er så vanskelig å mgre håret med kammen liksom. Håret stritter sånn imot.
Gjest Wildcat Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Jeg børster håret før jeg vasker det, og drar forsiktig en grovtagget kam gjennom håret når balsamen er i. Grer aldri håret når det er vått, bare litt med fingrene. Klemmer inn krøllekrem for å samle og definere krøllene samt gjøre håret litt mer regjerlig
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har litt problemer med håret mitt. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal pleie det. Jeg har fått høre at jeg skal være forsiktig med å børste håret eller kamme det. Men hvordan skal jeg da få håret mitt til å ligge slik jeg vil ha det? Skjønner ingenting. Jeg har litt sånn fall/bølger i håret. Når jeg har dusjet pleier jeg og tørke håret nesten helt tørt før grer det med kam. Men jeg synes det er så vanskelig å mgre håret med kammen liksom. Håret stritter sånn imot. jeg har også endel krøller eller fall, jeg grer håret før jeg dusjer, mens håret fortsatt er vått tvinner jeg det i en "topp" om natten etter å ha tatt i et produkt som definerer krøllene litt (et fra maxim eller noe) når håret ikke er så vått lenger tar jeg ut strikken. Da er håret mer samlet og krøllene blir finere uten å være frizzy. ofte lurt å dusje håret om kvelden, slik at du kan ha det løst dagen etter uten at det blir krusete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå