augustjenta Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Sitter å ska skrive på diverse papirer til bryllupet. Jeg hater sånne papirer, redd for at noe skal bli feil. Er det et sted jeg kan gå for å få hjelp til å fylle ut papirene? I hvertfall det for navneendring og prøving før ekteskap papirer....
poff Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 De på folkeregisteret spurte meg om jeg ville at noen skulle se over så alt var fyllt ut og riktig Eneste jeg er litt usikker på nå er det navneendringsskjema,for det har jeg ikke fylt ut enda.
thumbalina Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Sitter å ska skrive på diverse papirer til bryllupet. Jeg hater sånne papirer, redd for at noe skal bli feil. Er det et sted jeg kan gå for å få hjelp til å fylle ut papirene? I hvertfall det for navneendring og prøving før ekteskap papirer.... Ring eller gå innom menighetskontoret du sogner til.. så hjelper de deg der. jeg fikk grundig beskrivelse over tlf, om hvilke felter som skal fylles ut, hvor papirene skulle sendes etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå