Gå til innhold

Noen flere som har prøvd Sukrin her?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Må bare fortelle at jeg ble skikkelig skuffet etter å ha kjøpt Sukrin og Mandelmel.

Gledet meg skikkelig til å prøve det, og i dag lagde jeg vafler basert på en oppskrift jeg fant på nettstedet.

Maken til tørre vafler har jeg aldri smakt! Det kjentes ut som vafler som var oppvarmet tre ganger i mikrobølgeovnen. Æsj! Jeg kastet alt sammen, samt resten av røra.

Nå aner jeg ikke hva jeg skal bruke hverken mandelmelet eller sukrinen til. Kanskje sukrin kan strøes over jordbær når jeg får tak i det? Kan sikkert brukes til noe annet også, men ikke vet jeg hva det skal være? Ikke frister det stort heller.

Og en annen ting: Jeg syns ikke det smakte som sukker heller. Det smakte annerledes uten at jeg kan beskrive det. Ikke kunstig, men annerledes.

Så jeg får konkludere at det kjøpet var penger rett i dass. Kosta meg flere hundre kroner også.

Så vet dere det, dere som vurderer dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en kjedelig opplevelse!!

Sukrin, er det et sunnere sukker eller? Og mandelmel..?

Har ikke så mye greie på det her jeg, hadde vært interessant å høre :jepp:

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg kjøpte sukrin en gang over nett, og det ble med den ene gangen for å si det slik! Smaker bare helt merkelig... Kunstigsukker slik som spelnda er 1000 ganger bedre! Både til å bake med og i smak.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke litt tidlig å konkludere med at produktet er dårlig etter å ha prøvd ut èn oppskrift?

Jeg bruker Sukrin til alt mulig: rørte bær/syltetøy, baking, i te osv, og er veldig fornøyd med det! Jeg kunne ikke tenke meg å bruke noe annet, og ihvertfall ikke Splenda, som har en kunstig ettersmak og består av 90% luft..

Foreslår at du prøver noen av oppskriftene som står på sukrin.no.

Må bare fortelle at jeg ble skikkelig skuffet etter å ha kjøpt Sukrin og Mandelmel.

Gledet meg skikkelig til å prøve det, og i dag lagde jeg vafler basert på en oppskrift jeg fant på nettstedet.

Maken til tørre vafler har jeg aldri smakt! Det kjentes ut som vafler som var oppvarmet tre ganger i mikrobølgeovnen. Æsj! Jeg kastet alt sammen, samt resten av røra.

Nå aner jeg ikke hva jeg skal bruke hverken mandelmelet eller sukrinen til. Kanskje sukrin kan strøes over jordbær når jeg får tak i det? Kan sikkert brukes til noe annet også, men ikke vet jeg hva det skal være? Ikke frister det stort heller.

Og en annen ting: Jeg syns ikke det smakte som sukker heller. Det smakte annerledes uten at jeg kan beskrive det. Ikke kunstig, men annerledes.

Så jeg får konkludere at det kjøpet var penger rett i dass. Kosta meg flere hundre kroner også.

Så vet dere det, dere som vurderer dette.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også bruker Sukrin til alt mulig nå. Om man smaker det rett fra posen smaker det jo ikke helt likt som sukker, men brukes det i eller på noe, så smaker det søtt uten den kunstige ettersmaken. Bruker det på cottage cheese, i frokostblandinger, i bakverk og alt mulig. Og i te og kaffe. Fungerer utmerket. Blir heller ikke oppblåst og uggen i magen som jeg blir av andre sukkererstatninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...