Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg har vært sammen med min elskede i 14 måneder, og for første gang i mitt liv liker jeg å ha sex. Jeg er 28 år Men... jeg har problemer med å fortelle ham hvordan jeg liker at han skal ta på meg. Noen ganger stimulerer han meg for hardt, i tillegg så tror jeg ikke han helt vet hvor klitoris er. Jeg tror jeg kun får orgasme ved at han stimulerer meg med hånden, og noen ganger er det rett før.... og så slutter han.... for en frustrasjon.... og jeg tenker "nei nei, ikke stopp", men ordene... de kommer ikke ut høyt. Jeg er redd for at han skal tro han er utilstrekkelig. Han har ikke særlig erfaring på området. Kun meg faktisk. Jeg er redd for å virke "durkdreven", og at han skal få lav selvtillit fordi jeg er så mye mer erfaren enn han er. Jeg har to langvarige forhold bak meg. Så: jenter og gutter, hvordan skal jeg klare å kvinne meg opp til å fortelle ham hvordan jeg vil bli elsket?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 10. april 2002 #2 Del Skrevet 10. april 2002 Nå er jeg av type hannkjønn så det er kanskje litt "lettere" for oss, ikke vet jeg. Sannsynligvis burde vi snakke om individuelle problemer/utfordringer. Uansett, gjør som jeg, når han gjør noe som er for hardt eller stopper for tidlig, si det til han. For når du første har gjort det, så vil det bli enklere etter hvert. Og ja, partner kan kanskje ta det på "selvtilliten" når han får korreksjoner, men hvis du bare forklarer han kort og greit at det ikke har noe med "du er dårlig" å gjøre, men at det har noe med at vi trenger forskjellig behandling på forskjellig måte, så vil han nok forstå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vl800 Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg synes ikke du skal være redd for å fortelle han det. Det må jo være til nytte og begeistring for han, da kan han se deg når du nyter sex på det beste. Når han gjør det på den riktige måten, får han jo også mere av det regner jeg med. Du behøver jo ikke fortelle han at han gjør feil, men kom med forslag på andre ting han kan gjøre. Og på den måten kan du rettlede han inn på det du har lyst på. Lykke til.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #4 Del Skrevet 10. april 2002 Når han gjør noe godt - fortell han det. mmmmmmmmm dette var deilig - ikke stopp !! hvis du skal prate om sex - så ikke gjøre det i sengen - ta det opp hvis det er aktuelt i forbindelse med et tv-program, (hmm det har jeg også lyst til å prøve), eller hvis du leser i et blad el noe.... ikke korriger han i sengen - kun oppmuntring der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 10. april 2002 #5 Del Skrevet 10. april 2002 Kjæresten min ble veldig lei seg da jeg måtte fortelle ham noe lignende. Kanskje var jeg klønete, men jeg forsøkte å si at det var ikke noe galt i det han gjorde, bare at jeg likte det best på en litt annen måte. Han ble såret, men det gikk over. MEN: Han sa at han heller hadde villet at jeg skulle si det som "litt mer der", "sånn ja" under sex. Problemet var at det hadde jeg (etter min ringe mening forsøkt allerede). Jeg vet ikke hvordan det er for deg, men jeg tror det er vanskelig å ikke såre i det hele tatt om man skal si det. Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 10. april 2002 #6 Del Skrevet 10. april 2002 Han kan ikke vite hva du liker og hvordan du vil ha det hvis ikke du forteller han det!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 11. april 2002 #7 Del Skrevet 11. april 2002 Eh? Ta opp bare sexting utenfor sengen??+ Nei nei nei. Hvor ofte går det egentlig sexprogrammer på tv?( slik at man "naturlig" kan snakke om det?) Dere får se mye discovery da eller animal planet og håpe på at det er parringsritualer der så dere kan bringe opp tema... Vel, for å være særiøs igjen. Som sagt, vi liker kanskje ikke å bli korrigert, men bare forklar vedkommende at vi er forskjellige og at DU liker det på den måten. Selvfølgelig behøver han ikke å klare det 100% med en gang, men etter hvert vil han forhåpentligvis klare det, og da vil "han" være best! Å unngå å snakke om slike ting i senga synes jeg er VELDIG merkelig. Det er jo der og da det er viktig å korrigere, slik at personen gjør ting godt og ikke ubehagelig. I alle fall så er det slik jeg gjør det med de av hunnkjønn jeg treffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Skrevet 19. april 2002 #8 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg synes du skal begynne å snakke om det du liker. Begynn med det positive, og gjerne i senga. Så kan du kanskje ta det andre etterhvert. Jeg har levd lenge nok til å vite at det ikke blir lettere å snakke om hva en liker og ikke liker med årene. Begynn mens du er ung, du vil få masse glede av å øve opp trygghet på å snakke om hva du - og han - liker og ikke liker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå