Gå til innhold

Avhengig av KG?

Fremhevede innlegg

Gjest hyggelig
Skrevet

Jepp, er nok litt avhengig ja. er her minst 5 ganger om dagen hvis jeg har fri.... minst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke av KG, men av forumsider generelt. Jeg har klart å kutte ut forumsider, men jeg kommer alltid tilbake til en side. Hjelp!!! :(

Gjest Purple Haze
Skrevet

KG er avhengighetsskapende, helt klart. Jeg er ganske ny som bruker, men har vært her en stund som gjest.

Må inn flere ganger om dagen, ja. Men det er underforum her som jeg aldri har vært inne på...

Og jeg har nettopp vært en uke på ferie, uten internett, og jeg hadde ikke abstinenser. Til min store overraskelse. Men kjekt å komme hjem igjen, da:))

Gjest vimselot
Skrevet
Jeg har ikke vært så lenge på KG og bare lest innlegg og tips, likevel blir jeg helt oppslukt av å holde meg "oppdatert" på KG! Er det andre som er hekta?! Fantastisk forum :popcorn:

He he. Nei, jeg er ikke hekta, men skriver av og til. Tror det står ett eller annet sted i vedtektene her inne at man blir slettet som bruker hvis man ikke er aktiv i løpet av 12 mnd. Det er derfor JEG er her og skriver av og til, bortsett fra når jeg lurer på noe, eller kjeder meg.

Skrevet

Nja, jeg er kanskje litt hektet :sjenert:

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...