Gjest Alvebruden Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hva har dere tenkt å gi som gave til hjelperne? Og hvem gir dere evnt til? Jeg tenkte til toastmaster, de som pakker opp gavene, den som filmer og tar bilder i kirke og på fest og kakebakerne. Og selvfølgelig forloverne og brudepikene. Men det er i orden allerede. Noen jeg har glemt forresten? Hva er en fair pris? Endret 25. juni 2008 av Alvebruden
Gjest Alvebruden Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Hva har du til forloverene? Forloverne får håroppsett og bilde.
Gjest Alvebruden Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Hans forlover også? Håroppsett altså... For han skal ha en kvinnelig forlover.
augustjenta Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hva har dere tenkt å gi som gave til hjelperne? Og hvem gir dere evnt til? Jeg tenkte til toastmaster, de som pakker opp gavene, den som filmer og tar bilder i kirke og på fest og kakebakerne. Og selvfølgelig forloverne og brudepikene. Men det er i orden allerede. Noen jeg har glemt forresten? Hva er en fair pris? Tenker ikke kjøpe gave til alle som hjelper til jeg. Mulig jeg er noe rar, men de som skal hjelpe meg med f.eks å pakke opp gaver og bake kake, gjør jo det mer enn gjerne. Man trenger da vel ikke å betale alle.. nei det syns jeg virker rart. Forloverene får selvfølgelig bilde. Brudepikene/venn er jo små barn, som syns det er så stas bare å få lov. Toastmaster har jeg heller ikke tenkt å betale. Nei uff, de gjør det mer enn gjerne og av fri vilje så da... Endret 26. juni 2008 av augustjenta
Gjest Alvebruden Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Tenker ikke kjøpe gave til alle som hjelper til jeg. Mulig jeg er noe rar, men de som skal hjelpe meg med f.eks å pakke opp gaver og bake kake, gjør jo det mer enn gjerne. Man trenger da vel ikke å betale alle.. nei det syns jeg virker rart. Forloverene får selvfølgelig bilde. Brudepikene/venn er jo små barn, som syns det er så stas bare å få lov. Toastmaster har jeg heller ikke tenkt å betale. Nei uff, de gjør det mer enn gjerne og av fri vilje så da... Selv om de gjør det av fri vilje, så tenkte jeg det kunne være hyggelig å gi dem en liten gave som takk for hjelpen. Brudepikene våre er helt i 100, de gleder seg masse, og det er stor nok gave for dem. Men i tillegg skal de få beholde kjolene og alt tilbehøret. De har ille lyst på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå