Saeria Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg skulle så gjerne hatt en oppskrift, da jeg ønsker å bake en sånn kake. Det er noen som er allergisk mot melk og derfor kan jeg ikke bruke det i kaken. Har du en god oppskrift?
Gjest Emera Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 (endret) Du kan bruke en vanlig sjokoladekakeoppskrift og erstatte melk med rismelk, soyamelk eller havremelk. Rismelk og soyamelk fås i småkartonger slik at man slipper å kjøpe en hel liter. Og husk å bruke melkefri margarin. Endret 25. juni 2008 av Emera
Gjest Gjest_sanna_* Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 gå inn på detsoteliv.no, over menyen på venstre side kan du velge bakster uten melkeprodukter, da kommer det opp mange alternativer!
Saeria Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Takk. Endte opp med en pakke møllerens og skal lage en god sjokoladekrem med melkefri sjokolade, melkefritt margarin, egg og melis.
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Du kan også bytte ut melken med appelsinjuice. Dette pleier jeg å gjøre når jeg baker til min laktoseintolerante venninne, og det har alltid gått bra. Smaker litt appelsin av kaken, men ikke mer enn at alle lurer på hva den friske smaken er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå