Gå til innhold

Celulitter celulitter cellulitter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg få de vekk?

Har ikke sånn tro på disse "vidunderlige kremene" vi se på reklamen.

Syns å huske at jeg en gang for en stund siden leste i et blad om at det går ann å fryse de bort.

Noen som kan hjelpe meg med forslag?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si meg enig med innlegget over. Trening kan ikke fjerne celulitter helt, men det hjelper betraktelig. Trening der bak reduserer fettmengden og øker blodsirkulaskjonen. Jeg har trent mye rumpe og bakside lår i mange år, og har ikke en eneste en i en alder av 27. Mora mi har mange :P

Har aldri hørt at det går an å fryse dem bort. Celulitter er små fettlager under huden, så det enste som evt funker må vel være tusenvis av små fettsuginger... og det er vel så og si umulig...

Skrevet

Jepp, jeg trener en god del. Det har hjulpet en del, men er fremdeles en del igjen.. :gråte:

Noen som har prøvd shapemassage?

Skrevet

Jeg har prøvd Resolution 7, med et program på 5 behandlinger.

Må si at det hjalp, og omkretsen rundt lårene har blitt mindre. Men har ennå litt cellulitter igjen så lurer på å kjøre en runde til, kanskje 5 behandlinger til.

Men at det ble merkbart bedre er det ingen tvil om!

Skrevet
Hvordan skal jeg få de vekk?

Har ikke sånn tro på disse "vidunderlige kremene" vi se på reklamen.

Syns å huske at jeg en gang for en stund siden leste i et blad om at det går ann å fryse de bort.

Noen som kan hjelpe meg med forslag?

:)

Tren mye, ikke drikk sukkerholdige drikker og spis minst mulig søtt.

Skrevet
Jeg har prøvd Resolution 7, med et program på 5 behandlinger.

Må si at det hjalp, og omkretsen rundt lårene har blitt mindre. Men har ennå litt cellulitter igjen så lurer på å kjøre en runde til, kanskje 5 behandlinger til.

Men at det ble merkbart bedre er det ingen tvil om!

Hva ligger prisen på for noe som dette?

Skrevet
Hva ligger prisen på for noe som dette?

Jeg betalte 650,- pr behandling, og hadde fem behandlinger. Men var virkelig verdt pengene syns jeg, og er slettes ikke gal pris for slik type behandling på salong :)

Skrevet

Hvor hardt/ofte må man trene før man ser resultater?

Jeg har trent på treningstudio i snart fire år, en blanding av styrke og kondisjon. Jeg har ikke fokusert spesielt på rumpe og lår, men kommer nok til å gjøre det fremover, da celulittene har begynt å plage meg mer og mer.

Jeg har også hørt at man bør holde seg unna kullsyreholdige drikker og smøreoster, mens grapefrukt skal være bra. Noen som vet om dette stemmer?

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

dra til linda johansen sin klinikk beauty salon..fett vekk sprøyter super bra..koster 3000 for en gang og hjelper etter en gang..etter to barn og mange kilo opp ned er de borte på meg på rumpa lår..setter små sprøyter inn under huden og de hovner skikkelig opp..alt fettet løses opp og kommer ut..mega bra..ved shapemassage masseres det bare opp men kommer ikke ut..og det koster 700 per gang og de anbefaler ti ganger...det blir jo myyye dyrere...

Gjest Gjest
Skrevet

drikk vann, vann, vann, to liter dagen.

Dette hørte jeg for mange år siden, og drikker minst halvannen liter hver dag. Har vært både overvektig og slank opp gjennom årene, og har aldri hatt cellulitter.

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest_leonora_*
Skrevet
Må si meg enig med innlegget over. Trening kan ikke fjerne celulitter helt, men det hjelper betraktelig. Trening der bak reduserer fettmengden og øker blodsirkulaskjonen. Jeg har trent mye rumpe og bakside lår i mange år, og har ikke en eneste en i en alder av 27. Mora mi har mange :P

Har aldri hørt at det går an å fryse dem bort. Celulitter er små fettlager under huden, så det enste som evt funker må vel være tusenvis av små fettsuginger... og det er vel så og si umulig...

åå,nå må du forteller... hva slags øvelser for rompa og lår? hvor mange repetisjoner og hvor mange ganger i uken?

håper du kan hjelpe :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har trent mye rumpe og bakside lår i mange år, og har ikke en eneste en i en alder av 27.

Gjest Gjest
Skrevet

å skrubbe med hampvott: setter dette i gang blodsirkulasjonen? virker egentlig bare som den skrubber på huden

Gjest Gjest
Skrevet

Celulitter er også et resultat av at du ikke har de riktige fettstoffene i kroppen.

Prøv eye q eller omega 3 fra reke, fisk og selolje dekker bare mer "grovt"

Gjest Gjest
Skrevet
å skrubbe med hampvott: setter dette i gang blodsirkulasjonen? virker egentlig bare som den skrubber på huden

Skjønner ikke at det skal virke mer enn vanlig "rubbing" med hånd

Skrevet

ikke jeg heller... forstår at det skrubber bort døde hudceller og sånn, men på selve blodsirkulasjonen er det vel samme om man skrubber eller bruker hånden?

noen som vet??

• 2 uker senere...
Skrevet
ikke jeg heller... forstår at det skrubber bort døde hudceller og sånn, men på selve blodsirkulasjonen er det vel samme om man skrubber eller bruker hånden?

noen som vet??

Dette lurer jeg også på..

Skrevet

Trapper og bratte oppoverbakker, og all slags trening i vann skal visstnok være veldig effektivt! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...