Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Raptuza
Skrevet

Treng tips om bra concealere etter at min er blitt kakete og gamal og høyrer heime i bossbøtta eeterkvart.... Har ikkje rosa tonar i huden, kanskje lys beige. Får anbefalt svært lyse foundations.

Har de nokon forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er godt fornøyd med Helena Rubinstein sin Magic concealer, samt YSL touche eclat.

Gjest Alvebruden
Skrevet

Jeg liker kanebo sin veldig godt.

Skrevet

Liker Clarins sin røde penn, eclat minute heter den vel. Har prøvd YSL sin, men syntes den var så tynn og gikk så fort av..

Skrevet

Jeg har heller ikke funnet en bra concealer. Og sikkert den eneste i verden som ikke liker YSL...

Jeg kjøpte YSL sin på taxfree. Jeg synes ikke jeg så noe forskjell, så jeg tok kun på ene siden (for å dekke mørke ringer under øynene). Jeg kunne ikke se noe forskjell. Er det meningen man skal ta på hele "flaska" eller?

Ble anbefalt christian dior sin i et parfymeri. Dama fant frem den rette fargen for meg. Som var den lyseste (jeg er medium solbrun). Så jo ut som en panda etterpå! Denne var ganske lik YSL, synes jeg. Bare at jeg kjøpte riktig farge på YSL (2 nyanser mørkere!).

Er fremdeles på leit, og er fristet til å bare kladde på med dekkstift istedet... Eller få meg mer søvn... Kanskje Clarins i forrige innlegg hadde vært noe for meg, da, siden Nienna83 også synes YSL sin er for tynn.

Skrevet (endret)

Har du prøvd kanebos, jade?

Edit: H.R. har også kommet med en ny extreme concealer, kanskje den kan være noe?

Endret av Saeria
Skrevet

jeg synes at the body shop sin "lightening touch" er kjempegod!

den er i tillegg billigere enn YSL ol, koster under 150kr!!

Skrevet

Jeg bruker Effacernes fra Lancôme. Denne er dekkende, ikke lysreflekterende slik som pennene fra YSL, Clarins, Body Shop. Jeg liker heller ikke Touche Eclat, gidder ikke å vaske penselen hver dag og syns ikke den dekker nok.

Gjest Wildcat
Skrevet
Jeg bruker Effacernes fra Lancôme. Denne er dekkende, ikke lysreflekterende slik som pennene fra YSL, Clarins, Body Shop. Jeg liker heller ikke Touche Eclat, gidder ikke å vaske penselen hver dag og syns ikke den dekker nok.

Signerer denne. Liker også Kanebo sin godt. :)

Skrevet
jeg synes at the body shop sin "lightening touch" er kjempegod!

den er i tillegg billigere enn YSL ol, koster under 150kr!!

Samme her. Og når jeg trenger litt mer dekkevne bruker jeg rett og slett mineralfoundation (har en fra KissMe) og en liten øyenskyggebørste. Det dekker faktisk, og forsvinner ikke heller. Bedre enn allverdens flytende/kremconcealere jeg har prøvd.

Skrevet

Liker HR Magic Concealer.

Tålte ikke YSL sin penn. Fikk rødt, vondt utslett og flasset rundt øynene.

Skrevet

HR Magic Concealer!

:duskedame:

Har concealer fra Kanebo også, men synes ikke den er i nærheten så god som førstnevnte.

Skrevet

HR magic concealer, fantastisk bra! Nr. to passer nok for deg siden den er beige, nr. en er rosa.

Skrevet

Biotherm sin... Overraskende god!

Gjest Gjest
Skrevet

Kanebo Brush Concealer. :) Et fantastisk produkt! Den dekker bra, og legger seg ikke i striper under øyet slik så mange andre concealere ofte gjør.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bruker Effacernes fra Lancôme.

Jeg sitter og ser på disse på Ebay nå. Det ser ut som om de er delt inn i intensity 1,2 og 3. Vet du om dette har noe med dekkevnen å gjøre?

Gjest Tanita
Skrevet

Etter å ha lest raskt igjennom denne tråden har jeg kommet frem til at HR sin Magic concealer er best? Har YSL Touche eclat som favoritt, men nå ble jeg litt nysgjerrig på HR sin...

Gjest Lacuna
Skrevet

Magic Concealer er en concealer, mens Touche Eclat er highlighter, og dermed ikke like dekkende. Jeg liker MC på ting jeg vil skjule, som kviser, arr e.l., men bruker Touche Eclat (men helst Eclat Lumière fra Chanel=>mer fuktgivende) under øynene der dekkevne i seg selv ikke er like viktig. Begge er lett lysreflekterende.

Skrevet

Jeg har vært fast bruker av MC i mange år, men siden den tetter porer måtte jeg på concealer jakt igjen. Kjøpte Glo Minerals concealer for mørke ringer og denne er helt genial, den slår tilogmed HC noe jeg ikke hadde regnet med i det hele tatt.

Er du opptatt av ingredienser er det noe å tenke på ihvertfall :)

Gjest Lacuna
Skrevet (endret)

Men hvordan er fargene? Og er den veldig tørr? Jeg har vurdert Natural (bruker Natural Medium i GloLoose), men er veldig usikker.

Endret av Lacuna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...