Gå til innhold

Alene til Golden Sands

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei! Jeg har bestilt tur til Golden Sands og lurer på om noen har tips til meg om gode resturanter osv.

Jeg reiser allerede fredagmorgen og er kjempespent! Noen som har bodd på Vladislav? Ser det er 18 års grense der sommerhalvåret så er spent på hvor mye bråk der blir om natten..

Jaja kanskje det blir en uke uten søvn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!Vi har bodd på nabohotellet. Kan si det sånn, at de som vi så dro fra hotel vladisal så rimelig sliten ut når de var klare for avreise :skratte:

Ganske høy partyfaktor ja.

Lite tips: de har inmarri god mat i den 6 kantede resturaanten du kommer til når du går ned gaten til stranden. (i krysset der)

Håper du er meer heldig med været: vi hadde 1 av 2 uker med plaskende regn :kjefte:

Skrevet

Hehe..ja jeg har skjønt det slik de er høy partyfaktor.. men jeg trøster meg med at jeg da gjerne har frokostsalen for meg selv om morgenen.. :fnise:

Og øreproppene er allerede kommet i kofferten!

Takk for tipset med tanke på resturant- skal prøve den. Ellers så er det heldigvis meldt en 25-27 grader å bare sol i uken som kommer, så det skal nok bli en fin brunfarge tenker jeg!

Skrevet

Så er det bare å shop til you drop! var inmarri billig når vi var der iallefall. Spessielt sko, og jeg har skodilla :ler:

God tur :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...