Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hvilke tv-serier kunne dere tenkt dere å fått filmversjon av? Det er jo in om dagen dette, the simpson movie, sex & the city, x-files osv. Har det ikke vært snakket om å lage film av Friends også? Den ville jeg definitivt sett. X-files skal jeg også se. Fikk litt frysninger da jeg så traileren og den litt psykedeliske plystremelodien fra X-files kom. Samtidig er det jo noen slike filmer som ikke blir helt vellykket, har feks hørt negative ting om Twin Peaks-filmen. Hva ville vært deres ønskeliste? Jeg kunne tenkt meg: Friends Beverly Hills (det skal visst komme en oppfølgerserie der nå) That 70's show
Anglofil Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Spooks CSI CSI: Miami That '70s Show The Pretender Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 The Pretender Mvh Yvonne Det er en film til The Pretender http://www.imdb.com/title/tt0271732/
Gjest StockDama Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 hellsing ova..dog alle episodene er like lang som en film. Vil gjerne ha enda mer...
Anglofil Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Det er en film til The Pretender http://www.imdb.com/title/tt0271732/ Det vet jeg. Det er til og med to filmer (The Pretender 2001 og The Pretender - Island of the Haunted) og jeg har sett begge. Men jeg ønsker meg enda en film. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Det vet jeg. Det er til og med to filmer (The Pretender 2001 og The Pretender - Island of the Haunted) og jeg har sett begge. Men jeg ønsker meg enda en film. Mvh Yvonne Ok vet du det var egentlig planlagt 4 filmer. Men bare 2 ble laget de droppet de 2 siste fordi de gikk veldig dårlig i USA
Gjest marihan Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Veronica Mars tror jeg kunne blitt en bra film
Anglofil Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 Ja, jeg hørte det den gang det ble snakk om lansering av siste filmen på dvd. Synes det er ganske synd, da jeg er en stor fan av serien - og jeg synes i grunn ikke filmene var så verst heller. Mvh Yvonne
Mischa Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Mine favorittserier er jo The OC og Grey's Anatomy.. men vet ikke om det hadde blitt særlig til film av dette Men kanskje LOST, Prison Break eller 24?! Tror disse har større film-potensiale!
The Kitten Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hvilke tv-serier kunne dere tenkt dere å fått filmversjon av? Det er jo in om dagen dette, the simpson movie, sex & the city, x-files osv. Har det ikke vært snakket om å lage film av Friends også? Den ville jeg definitivt sett. X-files skal jeg også se. Fikk litt frysninger da jeg så traileren og den litt psykedeliske plystremelodien fra X-files kom. Samtidig er det jo noen slike filmer som ikke blir helt vellykket, har feks hørt negative ting om Twin Peaks-filmen. Hva ville vært deres ønskeliste? Jeg kunne tenkt meg: Friends Beverly Hills (det skal visst komme en oppfølgerserie der nå) That 70's show Prison break og Weeds. Hilsen The Kitten :banantroll: Endret 1. juli 2008 av The Kitten
broadwaygirl Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Pacific Blue Grey's Anatomy og en oppfølger til filmen Sex and the City:D
Gjest Augie Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Var det ikke nettopp snakk om at de skulle lage film av Friends da?
Gjest StockDama Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Xena! Bare synd serien endte som den endte...litt vanskelig med en oppfølgningsfilm...
Gjest Tang Lung Skrevet 8. august 2008 #17 Skrevet 8. august 2008 (endret) Trenger ikke å se X-filesfilmen for å vite at den suger , den første var jo ikke akkurat noen høydare heller :/ De tror visst de kan gi ut en medioker film & at fansen vil gå å se den anyhow........jeg forventer mer av en film enn en gjennomsnittlig episode....and rightly so ! Endret 8. august 2008 av Tang Lung
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå