Gå til innhold

TV-serier til film?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilke tv-serier kunne dere tenkt dere å fått filmversjon av? Det er jo in om dagen dette, the simpson movie, sex & the city, x-files osv. Har det ikke vært snakket om å lage film av Friends også? Den ville jeg definitivt sett. X-files skal jeg også se. Fikk litt frysninger da jeg så traileren og den litt psykedeliske plystremelodien fra X-files kom. Samtidig er det jo noen slike filmer som ikke blir helt vellykket, har feks hørt negative ting om Twin Peaks-filmen. Hva ville vært deres ønskeliste?

Jeg kunne tenkt meg:

Friends

Beverly Hills (det skal visst komme en oppfølgerserie der nå)

That 70's show

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spooks

CSI

CSI: Miami

That '70s Show

The Pretender

Mvh Yvonne :duskedame:

Gjest StockDama
Skrevet

hellsing ova..dog alle episodene er like lang som en film.

Vil gjerne ha enda mer...

Skrevet

v filmen den glømmer jeg aldri!

Skrevet
Det er en film til The Pretender

http://www.imdb.com/title/tt0271732/

Det vet jeg. Det er til og med to filmer (The Pretender 2001 og The Pretender - Island of the Haunted) og jeg har sett begge. Men jeg ønsker meg enda en film. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Det vet jeg. Det er til og med to filmer (The Pretender 2001 og The Pretender - Island of the Haunted) og jeg har sett begge. Men jeg ønsker meg enda en film. ;)

Ok

vet du det var egentlig planlagt 4 filmer. Men bare 2 ble laget de droppet de 2 siste fordi de gikk veldig dårlig i USA

Gjest marihan
Skrevet

Veronica Mars tror jeg kunne blitt en bra film :)

Skrevet

Ja, jeg hørte det den gang det ble snakk om lansering av siste filmen på dvd. Synes det er ganske synd, da jeg er en stor fan av serien - og jeg synes i grunn ikke filmene var så verst heller. :)

Skrevet

Mine favorittserier er jo The OC og Grey's Anatomy.. men vet ikke om det hadde blitt særlig til film av dette :)

Men kanskje LOST, Prison Break eller 24?! :) Tror disse har større film-potensiale!

Skrevet (endret)
Hvilke tv-serier kunne dere tenkt dere å fått filmversjon av? Det er jo in om dagen dette, the simpson movie, sex & the city, x-files osv. Har det ikke vært snakket om å lage film av Friends også? Den ville jeg definitivt sett. X-files skal jeg også se. Fikk litt frysninger da jeg så traileren og den litt psykedeliske plystremelodien fra X-files kom. Samtidig er det jo noen slike filmer som ikke blir helt vellykket, har feks hørt negative ting om Twin Peaks-filmen. Hva ville vært deres ønskeliste?

Jeg kunne tenkt meg:

Friends

Beverly Hills (det skal visst komme en oppfølgerserie der nå)

That 70's show

Prison break og Weeds.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Endret av The Kitten
Skrevet

Pacific Blue

Grey's Anatomy

og en oppfølger til filmen Sex and the City:D :popcorn:

Gjest Augie
Skrevet

Var det ikke nettopp snakk om at de skulle lage film av Friends da?

Gjest StockDama
Skrevet

Xena! Bare synd serien endte som den endte...litt vanskelig med en oppfølgningsfilm...

• 1 måned senere...
Gjest Tang Lung
Skrevet (endret)

Trenger ikke å se X-filesfilmen for å vite at den suger , den første var jo ikke akkurat noen høydare heller :/

De tror visst de kan gi ut en medioker film & at fansen vil gå å se den anyhow........jeg forventer mer av en film enn en gjennomsnittlig episode....and rightly so !

Endret av Tang Lung
Skrevet
Arrested Development

Iallefall!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...