Gå til innhold

TRENGER HJELP:(:(FORT

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Malene_*
Skrevet

Dette er en vanskelig historie...jeg har snakket med en gutt i 3 mnd...vi traff hverandre på et sted som heter spray chat...jeg gav han aldri noe personliginformasjon om meg. Var i en spesiell situasjon kan man si..har kjæreste og barn men trengte noen å snakke med. Så vi snakket..som venner..ikke noe flørting eller noe. Jeg ringte han fra skjult nummer og sa at jeg ikke ønsket å si hvem jeg var..han respekterte det. Forrige uke sa jeg at dette måtte ta slutt, at jeg ikke kunne ringe han slikt mer fordi det ikke føltes bra..han begynte å true meg med å politiannmelde meg osv. Kan han finne ut hvem jeg er og plage meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Dette er en vanskelig historie...jeg har snakket med en gutt i 3 mnd...vi traff hverandre på et sted som heter spray chat...jeg gav han aldri noe personliginformasjon om meg. Var i en spesiell situasjon kan man si..har kjæreste og barn men trengte noen å snakke med. Så vi snakket..som venner..ikke noe flørting eller noe. Jeg ringte han fra skjult nummer og sa at jeg ikke ønsket å si hvem jeg var..han respekterte det. Forrige uke sa jeg at dette måtte ta slutt, at jeg ikke kunne ringe han slikt mer fordi det ikke føltes bra..han begynte å true meg med å politiannmelde meg osv. Kan han finne ut hvem jeg er og plage meg?

Vil han politianmelde deg fordi du ikke vil ha noe med ham å gjøre?

Gjest Gjest_Malene_*
Skrevet
Vil han politianmelde deg fordi du ikke vil ha noe med ham å gjøre?

Han mener at han er forelsket i meg...noe jeg gjorde det klart fra første stund at jeg ikke er interessert i. Jeg har kjæreste, ville bare ha en venn og snakke med. Vi snakket om helt vanlige ting på telefonen, kunne vært en venninne. Han mener jeg skylder han såpass at jeg "avslører" hvem jeg er nå...

Skrevet

Hvorfor ringer DU han når du ikke vil ha kontakt? Skikkelig luremus... :roll:

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor ringer DU han når du ikke vil ha kontakt? Skikkelig luremus... :roll:

Vi ble enige om at dette var midlertidig..han visste dette. Luremus hadde vært hvis jeg hadde lovet han at jeg kom til å treffe han eller ønsket videre kontakt.

Skrevet
Vi ble enige om at dette var midlertidig..han visste dette. Luremus hadde vært hvis jeg hadde lovet han at jeg kom til å treffe han eller ønsket videre kontakt.

Sorry, men det der blir for dumt. Hvorfor i helvete ringer du en fyr du vet er forelsket i deg når du er nada interessert selv? Du har jo da selv tatt forholdet deres til et nytt nivå, og jeg skjønner godt at fyren er fortvilet og lei. Han kan jo anmelde deg for stalking, f.eks. :lur:

Gjest Gjest
Skrevet
Sorry, men det der blir for dumt. Hvorfor i helvete ringer du en fyr du vet er forelsket i deg når du er nada interessert selv? Du har jo da selv tatt forholdet deres til et nytt nivå, og jeg skjønner godt at fyren er fortvilet og lei. Han kan jo anmelde deg for stalking, f.eks. :lur:

Sorry men du misforstår. Fyren har aldri sett meg og jeg har aldri sett fyren. Vi har aldri flørtet på telefonen eller skriftlig eller noe. Fyren har aldri nevnt to ord om at han holder på å bli forelsket i meg før jeg nevner at jeg må kutte ut dette. Vi har snakket om biler og båter og alt har jo vært klart. Men takk for innspill.

Gjest Gjest
Skrevet

Han fyren høres ikke helt god ut...

Hvis jeg var deg ville jeg brutt all kontakt, brått og brutalt. Sender han deg mail eller andre typer meldinger med truende innhold: Ta vare på de, i tilfelle du trenger dem som bevis en dag.

Det finnes nok av skrudde mennesker der ute som tror de omtrent er forlovet med deg bare fordi man har snakket litt sammen på nett. Du har vært ærlig om dine intensjoner. At han skal kreve at du avslører din identitet er latterlig.

Og uansett om du hadde flørtet og lurt han så har han ingen krav overfor deg i det hele tatt. Det hadde i såfall vært dårlig gjort av deg å være "luremus", men ingen forbrytelse.

Kom deg unna denne fyren så fort som mulig. Ikke svar på noe som helst lenger.

Skrevet
Han fyren høres ikke helt god ut...

Hvis jeg var deg ville jeg brutt all kontakt, brått og brutalt. Sender han deg mail eller andre typer meldinger med truende innhold: Ta vare på de, i tilfelle du trenger dem som bevis en dag.

Det finnes nok av skrudde mennesker der ute som tror de omtrent er forlovet med deg bare fordi man har snakket litt sammen på nett. Du har vært ærlig om dine intensjoner. At han skal kreve at du avslører din identitet er latterlig.

Og uansett om du hadde flørtet og lurt han så har han ingen krav overfor deg i det hele tatt. Det hadde i såfall vært dårlig gjort av deg å være "luremus", men ingen forbrytelse.

Kom deg unna denne fyren så fort som mulig. Ikke svar på noe som helst lenger.

Takk, er det jeg mente. Alt har vært klart fra første stund..og jeg har brutt all kontakt- Får kanskje 50 mail daglig...men har ikke svart på noen. Takk for svar.

Skrevet

synes du har vært flink. Og det er bare å være kynisk. Han finner nok en annen å plage, hva du enn gjør el ikke,

Ha kontroll og makt, på din side, ved å ikke svare.

Gir man slike gale menn en finger spiser de armen din. Om det ikke gir seg, å du trenger noen å snakke med...benytt deg av en som elsker deg allerede,,,din samboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...