Gå til innhold

Lokaler i Stavanger - Egersundområdet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på desperat jakt etter lokaler i Stavanger/Sandnes området. Er ikke interessert i "vanlig grendahus", men noe litt mer koselig. Er det noen som kjenner til noen lokaler?

Kjenner jeg begynner å bli litt desperat snart...., har prøvd gulesider, internett m.m.

Kan noen hjelpe meg.

Gifter oss 26.juni - 03

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gifter du deg 26.juni 2003 og har enno ikkje funne festlokale??? Hjelp, du må jammenmei ha gode nerver! :lol:

Trur handelens hus er fint. Og gamlaverket i sandnes. Hafrsfjordsenteret, men der er det alkoholfritt. Også sjøhusene! Burde nok ta deg ein dag rundt å kikke på forskjellege stader.

Skrevet

Kvalbein gård er veldig fin,spesiell og koselig.

ellers:

Kronen gård

Gamla værket

Aboretet(?)

Skrevet

Lindås løå på Tasta

Løå på Sola

Aktivitets løå på Trones

Skrevet

Her må jeg bekjenne at alsheimers light'en har slått til..., jeg skal gifte meg 26/6-04, ikke 03. Har derfor ganske god tid :wink:

Kjenner dere til om det er servering på "Aktivitetsløå på Trones", og "Løå på Sola", eller må vi ordne alt selv?

Takker for alle svar.

Skrevet

Jeg ville anbefalt Kvalbein fordi der er det kjempe koseligt. Men du må være ute i god tid.

Skrevet

Servering må dere ordne, men det finnes diverse kjøkken ting.

Hvor mange skal dere være?

Tror det er plass til ca 40 stk på hver plass, mulig noe mer på Trones.

Skrevet

Vi kommer til å være mellom 70-80 stk.

Vi har vurdert Kvalbein Gård, og jeg synes dette er den beste plassen jeg har funnet til nå. Eneste minuset er at det blir litt langt fra Stavanger, og at 2 vennepar + en hel haug venner av venner har brukt denne plassen før oss.

Ellers var vi i kontakt med Rogaland Jegerklubb. De hadde noen flotte lokaler litt forbi Ålgård, men når en ikke kan få tilbakemeldinger på hverken muntlige eller skriftlige forespørsler så kan det bare være. De har enda ikke klart å sende oss priser, meny m.m.

Egentlig har vi mest lyst å få "hele pakken". Middag, servering osv. inkludert i prisen, men har hørt at hoteller er sinnsykt dyre, og lite koselige.

Arbeider intenst med saken.

Junibrud - 04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...