fløtepia Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Vi er en vennegjeng som skal kjøre til danmark, men jeg trenger hjelp til å finne et sted å bo! Helst i nærheten av fornøyelsespark.. =P noen som kan anbefale noen nettsider hvor man kan leie feriehus, og noen erfaringer? Jeg sliter mye med stedsnavn, vet ikke helt hva jeg skal søke på.. Vi skal som sagt kjøre ned, noen som har noen råd å komme med her?
Lyra Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 (endret) www.dansommer.no Her velger du område og sånt selv. Vil forresten anbefale Djurs sommarland, er hvertfall den parken jeg har likt meg best i når vi har vært i Danmark, Fårup er grei hvis man vil bade siden badeparken der er ganske stor. Ellers så er jo Legoland moro. Lykke til Endret 25. juni 2008 av Metemor
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Hvis dere skal ta båten over, for så å kjøre videre i Danmark kan du jo sjekke på www.stenaline.no eller www.dfds.seaways.no. Du kan bestille overnatting gjennom dem. Ganske praktisk. Er du, eller en du skal reise sammen med, LO medlem kan du på inn på www.lofavor.no og sjekke. Flere linker der til de som leier ut feriehus i Danmark. Og så får du rabatt hvis du bestiller gjennom Folkeferie.
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Novasol har utleie av feriehus i Danmark (samme opplegg som Dansommer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå