Gjest Hjelp til bordkort!! Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hei! Lurt på om noen kunne hjelpe meg med å velge riktig bordkort til vårt bryllup 9. august. Vil ha det ganske enkelt, men allikevel fint. Har laget noen forslag. Hadde blitt kjempe glad om noen hadde tatt en titt og kommentert! Jeg skal forresten ha røde roser i min brudebukett! Bordkort Tusen takk på forhånd..:O)
Gjest Godt gift Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 De var fine alle sammen, men jeg likte også det nederste best. De to første synes jeg ble litt rotete, også synes jeg det var fint med rosene (ser ikke helt hva det andre er). Jeg tror jeg ville skrevet litt mindre for at rosen kommer litt mer til sin rett, evt sett rosen helt ut til venstre og ha litt luft til høyre og under denne.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Meg igjen... Jeg ser du også skal ha kirkeprogram og kanskje andre "trykksaker". Jeg synes det er utrolig stilig om du klarer å få noen ting som går igjen i disse. Dette kan være hjertene, rosen, eller fargen på rosen. Som alterntiv til klistremerkene med hjertene kunne det vært fint med et monogram for dere, et lite bilde e.l.
selma84 Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Tusen takk for god hjelp.. Jeg tar til meg alle råd! Har også tenkt på å ha rosene i kirkeprogrammet!
Gjest Gjest_Brud_* Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Tusen takk for god hjelp.. Jeg tar til meg alle råd! Har også tenkt på å ha rosene i kirkeprogrammet! Jeg synes en av de to nederst, finest var nest nederste! Synes at på de første, så tok pynten for mye av oppmerksomheten! Navnet ble liksom borte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå