Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag måtte vi ta en avgjørelse om å avlive en av kattene våre...

Den har vært veldig mye syk i det siste, men har vært mange ulike ting så veterinæren mente først at det ikke var noen sammenheng...

Denne gangen var det en del av det samme han har hatt før... Kunne gitt ham opperasjon, men den ville vært lang og vanskelig for ham.

I tillegg var kjangsene for at det kom tilbake igjen store...

Så da valgte vi Avlivning, da vi ikke ønsker at han skulle ha det vont og måtte gå gjennom 5-8 antibiotika kurer hvert år...

Vår avgjørelse, men enda veldi trist...

Endret av Noldus
Videoannonse
Annonse
Gjest bunda
Skrevet

Huff,det er så fryktelig vondt å ta den avgjørelsen,og å savne dyret etterpå... Men du gjorde det rette for pusen! Tenk på all lidelse du spart den for,og hvor godt de må være å slippe å ha mer vondt :klemmer:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal med hunden vår til dyrlegen i morgen for å avlive han. Det er et utolig vanskelig valg, og akkurat nå føles det helt for jævlig...Jeg frykter for at jeg kommer til å knekke fullstendig sammen...Heldigvis har jeg fått en god venn av meg til å bli med i tilfelle jeg ikke greier å gå inn...Gruer meg sånn.....:(

Skrevet (endret)
Jeg skal med hunden vår til dyrlegen i morgen for å avlive han. Det er et utolig vanskelig valg, og akkurat nå føles det helt for jævlig...Jeg frykter for at jeg kommer til å knekke fullstendig sammen...Heldigvis har jeg fått en god venn av meg til å bli med i tilfelle jeg ikke greier å gå inn...Gruer meg sånn.....:(

Håper det går bra med deg!! :klem:

Jeg skal tenke på deg!!

Jeg hadde heldigvis to katter, så blir ikke helt tomt selv om det mangler en... Stakkars andre pusen savner vertfall kameraten sin!

Endret av Noldus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...