Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle

Jeg prøver å finne noe rimelig overnatting i oslo for en tilreisende, og finner stort sett bare hoteller som koster masse.

Område bør helst være rundt Sagene, nydalen, torshov, grünerløkka, sinsen, bislet, st-hans haugen,

Er det noen av dere som vet om noe lurt, så hadde jeg blitt kjempeglad for innspill.

Skrevet

tusen takk, har sett på det selv, har du vært der og kan anbefale det? eller hørt fra noen som har vært der?

Skrevet
Hva med Cochs Pensjonat? Jeg har ikke bodd der selv, men jeg kjenner folk som har vært fornøyde.

De er det også andre som har nevnt, så må titte litt nøyere på det. Litt lenger unna en jeg hadde tenkt, men er det bra der, er det verd det. :)

tusen takk for tips.

Skrevet

Du kjenner ikke noen som jobber på RIkshospitalet da? De leier ut rom på sykehushotellet i sommer :) 500kr for et dobbeltrom, med frokost. Koster 500 uansett om du er 1 eller 2.

Skrevet
Du kjenner ikke noen som jobber på RIkshospitalet da? De leier ut rom på sykehushotellet i sommer :) 500kr for et dobbeltrom, med frokost. Koster 500 uansett om du er 1 eller 2.

kanskje det, det skal jeg sjekke. :)

takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...