aline Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hei alle Jeg prøver å finne noe rimelig overnatting i oslo for en tilreisende, og finner stort sett bare hoteller som koster masse. Område bør helst være rundt Sagene, nydalen, torshov, grünerløkka, sinsen, bislet, st-hans haugen, Er det noen av dere som vet om noe lurt, så hadde jeg blitt kjempeglad for innspill.
Skravla Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 http://www.haraldsheim.no/default.asp Ligger vel mer mot Grefsen, men er vel ikke så aller verst dyrt.
Skravla Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 http://www.hostelsclub.com/city-no-261-Oslo.html eller du kan sjekke her.
aline Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 tusen takk, har sett på det selv, har du vært der og kan anbefale det? eller hørt fra noen som har vært der?
Gjest Zia Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Hva med Cochs Pensjonat? Jeg har ikke bodd der selv, men jeg kjenner folk som har vært fornøyde.
aline Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2008 Hva med Cochs Pensjonat? Jeg har ikke bodd der selv, men jeg kjenner folk som har vært fornøyde. De er det også andre som har nevnt, så må titte litt nøyere på det. Litt lenger unna en jeg hadde tenkt, men er det bra der, er det verd det. tusen takk for tips.
Serenity88 Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Du kjenner ikke noen som jobber på RIkshospitalet da? De leier ut rom på sykehushotellet i sommer 500kr for et dobbeltrom, med frokost. Koster 500 uansett om du er 1 eller 2.
aline Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2008 Du kjenner ikke noen som jobber på RIkshospitalet da? De leier ut rom på sykehushotellet i sommer 500kr for et dobbeltrom, med frokost. Koster 500 uansett om du er 1 eller 2. kanskje det, det skal jeg sjekke. takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå