Gjest Gjest_Fat Sally Lee_* Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg skal kjøpe meg ny laptop, men har problemer med å finne en som oppfyller mine krav til design. Jeg liker det enkle, rene designet Apple har på sine maskiner, men jeg synes macbooken er for dyr i forhold til ytelsen. Dessuten er all programvaren jeg har beregnet på Windows. Er det noen som vet om noen lekre pc-er der ute på det norske markedet? Jeg vil helst ikke betale mer enn 6000, men er fleksibel hvis jeg må. Jeg hverken spiller, ser på film eller redigerer lyd/bilde på den, så ytelsen behøver ikke være det absolutt råeste. Den vil stort sett bli brukt til surfing og tekstbehandling. Det viktigste er faktisk at den er fin! Jeg har til gode å finne en pc jeg liker - men kanskje dere kan hjelpe meg?
Gjest Gjest_fat Sally Lee_* Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Kan jo nevne at denne er den eneste jeg har kommet over som jeg synes ser bra ut. Skjermen er bare 12", men det er egentlig bare positivt (Tror jeg, har aldri brukt en så liten laptop før). Er klar over at men kan få en mye bedre maskin for samme pris, men så er det dette med designet da...
Gjest Siripiri Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Har akkurat kjøpt denne selv og er veldig fornøyd. Pluss at du får ganske mye for pengene her
Kick Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Sjekk ut HP! De har en utrolig fin finish på endel av laptopene sine. Vet det gjelder noen av Pavilionmodellene i det minste.
RedFox81 Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 (endret) Sjekk ut Dell XPS M1330, den er vakker Les mer om den her. Hvis du er glad i farger, sjekk ut modellen Inspiron, også fra Dell. Endret 25. juni 2008 av RedFox81
Gjest Purple Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Hvis du er glad i farger, sjekk ut modellen Inspiron, også fra Dell. Signerer denne. Jeg har Dell Inspiron selv, med lilla farge. Den er superfin, i tillegg til at den er bra.
Gjest gladlaks Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har nettopp bestilt Dell XPS M1330. Den virker kjempebra, og du kan til og med få den i rosa hvis du vil... hehe.
Gjest Gjest_Fat Sally Lee_* Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Signerer denne. Jeg har Dell Inspiron selv, med lilla farge. Den er superfin, i tillegg til at den er bra. Har faktisk tittet litt på denne på nett. Men hvordan er fargen? Er den blålilla, eller er det mer rødt i fargen? Bildene på nett gir veldig forskjellig inntrykk...
Gjest Purple Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Har faktisk tittet litt på denne på nett. Men hvordan er fargen? Er den blålilla, eller er det mer rødt i fargen? Bildene på nett gir veldig forskjellig inntrykk... Nå er ikke jeg noen fargeekspert, men syns den er rosalilla, litt kald farge, så jeg syns den har litt blåtoner... Sikkert veldig oppklarende... Syns denne videoen viser fargen ganske riktig, men lyset gjør at den ser litt lysere ut på videoen enn i virkeligheten. Endret 26. juni 2008 av Purple
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Jeg kjøpte LG T1 for 1-2 år siden. Den er like fin som mac - hvitt tastatur og enkel "piano"-finish. Har vunnet Red Dot Design award. Dessuten svært stillegående, med vifte du knapt hører. Se etter beslektede modeller hvis T1 ikke finnes nå, f.eks hos siba.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå