Gå til innhold

magazinet

VesleBråka

Anbefalte innlegg

Jeg vil oppfordre alle til å gå inn på http://www.magazinet.no og titte på artiklene deres. Jeg er sjokkert. Egentlig er det ganske fint å være med i statskirken i en kunnskapsløs tilstand, men når jeg leser slikt så er det slett ikke attraktivt.. :oops: Kanskje jeg må sette meg inn i saken og revurdere. Kan ikke bare alle være greie til hverandre da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Du tenker på dette med frimurerne?? Skjønner ikke'no jeg... Menneh... er det noen som vet hva det egentlig vil si å være frimurer??? Jeg trodde ingen visste noe om det jeg, siden alt er så hemmelig...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det ganske fint å være med i statskirken i en kunnskapsløs tilstand' date=' men når jeg leser slikt så er det slett ikke attraktivt.. :oops: Kanskje jeg må sette meg inn i saken og revurdere. [/quote']

Ville bare si en ting til:

Du trenger ikke revurdere ditt medlemsskap i statskirken på bakgrunn av det denne avisen skriver, VesleBråka! Jeg har nemlig fått vite at den blir utgitt av menigheten Levende Ord... Har du hørt om Enevald Flåten? Har iallefall ingenting med statskirken å gjøre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt oppgitt når de tar israels side i konflikten med palestina fordi i 1 mos 12:3 sier gud at kristne har et skjebnefelleskap med jødene. Derfor driter de i å prøve å se objektivt på konflikten, men vil støtte israel uansett hva de finner på. Kaller frankrike arabervennlige fordi de kritiserer israel. Hvor ble det av objektiviteten deres? Bør man ikke finne mer reelle faktorer i en konflikt å konsentrere seg om, uavhengig av hvem man støtter? Dette er jo bare propaganda.

Og på 17.mai er det så fint å se kristne som knytter bruer med andre fellesskap i bunadsparaden, da må man spre ordet og husk at iår er det 25 års jubileum siden fri abort, og den kampen vil vi aldri gi opp å kjempe.

"I 1973, da Israel holdt på å gå til grunne fordi landet ble angrepet fra alle hold [...]" Hva? Israel brukte 6 dager på å vinne en krig, det er ikke akkurat å nesten gå til grunne...

Det var ikke frimurerne denne gangen :D men jeg ble sjokkert over propagandaen og vridningen av fakta og subjektiviteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er de gradene?

Er det noen som vet hva de betyr?

Har alltid vært så nyskjerrig på denne frimurerlosjen. Lurer på hva medlemmene gjør der (drikker konjakk og røyker sigar?) og om klubben har en politikk.

Spenandes er det, vaffal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lott@

...... drikker cognac, røyker feite sigarer, ofrer små barn, har gruppesex etc. etc........

Fra spøk til alvor......... dette er nok kun en finere utgave av "gutteklubben kjekk og grei" intet annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ofrer små barn' date= har gruppesex etc. etc.......

Uff...også farfaren til mannen min som var med der før han døde........ :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var om magazinet da' date=' og ikke frimurerlosjen..[/quote']

Ooooooh......sorry!!!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...