Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Håret mitt er mildt sagt brusete, i tilegg har jeg masse småhår som vokser ut og står til alle kanter :roll:

Har prøvd et produkt fra Tigi som skal flate ut håret, men jeg ser fortsatt like dum ut :evil:

Noen som har noen råd? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker KMS produkter veldig godt. Har selv Silker leave-in treatment og Flat Out Weightless Shine Spray. Du kan lese om dem på www.tendenz.net/tendenz.asp Hva er grunnen til at du har bruset hår da? Er det tørt, slitt, eller er det p.g.a. krøller du grer ut?

Skrevet

Hvilket produkt fra TIGI har du prøvd? Selv bruker jeg Liss Control fra L'oreal og After Party fra TIGI Bedhead. Veldig fornøyd med det :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar :lol: Jeg har noen svake krøller og fall i håret, det er ikke spesielt slitt. Jeg ser rett og slett helt idiotisk ut.

Gjest Liten
Skrevet

Jeg har også kraftig. halvlangt hår med litt fall som blir veldig brusete til tider, spesielt om vinteren med tørr luft og når jeg evt må føne det tørt. Jeg ba frisøren min om råd og kjøpte Kèrastase sin gule serie med shampo, balsam og Masqueintense hårkur, og det hjalp veldig. Serien er beregnet for "dry and sensitised hair" og gir næring uten at det føles tungt. I tillegg bruker jeg et par pump NutriLiss fra samme serie i håret etter vask (litt mer når jeg må frem med føneren) og håret mitt er finere enn noen gang! :kgsmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må i alle fall gre håret mitt mens det er vått for at det ikke skal bli brusete.

Ellers hjelper det nok med sjampo og balsam som motvirker bruset hår. F.eks. KMS Flat Out (eller Curl Up hvis du vil ha mer krøll), Redken Allsoft eller L'oreal liss extreme.

Gjest Jamila
Skrevet

Frizz ease fra John Frieda er det eneste som funker når håret mitt er brusete. Sånn som når det regner ute, f.eks..

Skrevet

Har prøvd Frizz ease jeg og, og synes det funker greit.

Men akkurat nå bruker jeg en slags hår-lotion fra Catzy, av alle merker, og den fungerer faktisk kjempebra! Ikke særlig klissete heller, du bare tar litt i handa og stryker den ut i håret. Med en gang, kan det se litt fett ut, men grei igjennom et par ganger, så ser det øyeblikkelig bra ut :)

Dette produktet er spesielt bra når jeg skal sette opp hår / ha det i hestehale e.l. og det roer ned hårene uten at det synes noe særlig noen timer senere. Blir også litt blankt.

Den fåes i allefall i dagligvarehandelen og koster ca 50-60 kroner.

Diva:)

Skrevet

Den gule pumpen fra Kerastace (L'Oreal) Nutriliss? synes jeg er god. Demper brusing uten å gjøre håret tungt og fett.

Bruker også Catzy-pumpen nå. Den er omtrent helt lik og mye billigere...

Jeg likte ikke Frizz-ease.

Jeg tror også Kerastace har en slags olje-greie på en liten gul gjennomsiktigflaske som funke veldig bra. Man skal ta det i når det er vått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...