Gjest Frustrert Frue! Skrevet 24. juni 2008 #1 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei! For snart en uke siden ble pluttselig tv signalene her hjemme hos meg (bor på hasle i oslo) veldig kornete på alle kanaler. Det var jo sinnsykt dårlig vær på den tiden så jeg tenkte det måtte være lynet som hadde slått ned et sted? Men nå har det gått så mange dager at jeg begynner å lure på om det er dette med nytt bakkenett, digitale tv signaler osv som det var så mye prat om for en stund siden? Trodde i utgangspunktet at det betød at man MÅTTE kjøpe en en liten sånn digital boks for å i det hele tatt kunne se tv (men hos meg er det jo bare veldig mye sne på alle kanalene?) Noen som skjønner noe av hva jeg sier her og kan bekrefte eller avkrefte om det har noe med dette digitale greiene å gjøre? Skikkelig kjipt å ikke kunne se på tv! Hilsen frustrert frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #2 Del Skrevet 25. juni 2008 Det har ikke noe med de digitale greien å gjøre, nei. Når de legger om til digitalt bakkenett så kan du ikke se på tv i det hele tatt uten en digital dekoder. Om været var dårlig kan det være lynet har slått ned et sted, eller det kan være at antennen din er blåst ut av stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 25. juni 2008 #3 Del Skrevet 25. juni 2008 Det analoge bakkenettet er allerede slukket i Oslo, og det betyr at ts må ha kabel-TV eller parabol. Det er kun for de som har luftantenne skjermen blir svart, ikke for de med kabel eller parabol. Så ta kontakt med kabel-/parabolleverandøren for å høre hva som har skjedd. Eller spør naboer om de har samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå