Gjest Nabodama Skrevet 22. mai 2003 #1 Del Skrevet 22. mai 2003 Lurer litt på hvor stor betydning det har i et forhold å få komplimenter.... Hvor ofte får du høre at du er sexy? Eller at du er flott? Hvordan virker det inn på deg om du så og si aldri får en kompliment om ditt utseende av din mann eller samboer? Jeg fikk høre det av og til i begynnelsen av forholdet, men etter to år aner jeg ikke om han synes jeg er sexy lenger....eller om han er blitt så vant til meg at han ikke legger merke til sånne ting. Huff, blir litt frustrert, blir litt usikker på meg selv, og hva han synes etterhvert. Merker også at jeg blir usikker på ham, selv om jeg vet at han tenner på meg, og sexlivet vårt er flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #2 Del Skrevet 22. mai 2003 det er viktig med kompliment...og etter noen års bekjentskap kan man jo se på blikket at partneren er fornøyd med det han ser. er han heltent når dere har sex, så betyr det at han synes du er deilig. hvis du vil ha komplimenter,så si det. si at det er viktig for sexlysten din at du er deilig for han- da må han gi deg komplimenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. mai 2003 #3 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg får høre det hele tiden- og det er kos med komplimenter. Men så bryr jeg meg også om hvordan jeg ser ut uten at jeg er hysterisk av den grunn. Jeg dasser ikke rundt i joggedress, jeg trener og holder meg slank og smidig og tar vare på hud & hår. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. mai 2003 #4 Del Skrevet 22. mai 2003 Men så bryr jeg meg også om hvordan jeg ser ut Jeg dasser ikke rundt i joggedress, jeg trener og holder meg slank og smidig og tar vare på hud & hår. Jeg bryr meg også om hvordan jeg ser ut, men jeg kan da gå i joggedress allikevel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nabodama Skrevet 22. mai 2003 #5 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg tar også veldig godt vare på meg selv og jeg har en kropp og et utseende som jeg er stolt over, og går aldri i joggebukser osv, ikke engang hjemme. Jeg får massevis av komplimenter fra andre menn, men altså ikke fra min samboer, som jeg aller helst vil ha dem fra. Han viser meg hver dag at han elsker meg, men jeg aner altså ikke om han synes jeg er sexy eller flott, og det gjør nok sitt til at jeg føler en større usikkerhet og har dårligere selvtillit enn jeg har hatt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2003 #6 Del Skrevet 22. mai 2003 Vet om flere som er utrolig sexy i joggetøy jeg... Er ikke klær som er helt avgjørende der... Like mye utstålingen, hvordan mam bærer seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2003 #7 Del Skrevet 22. mai 2003 En god ting trenger bare sies en gang... Så jeg sletter denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nabodama Skrevet 22. mai 2003 #8 Del Skrevet 22. mai 2003 Vær så snill, joggebukser er ikke tema her. Jeg vil gjerne ha svar på hvor viktig dette med å få høre at man er sexy og deilig er for dere, og hvordan det virker inn på forholdet hvis dere ikke får høre noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasse... Skrevet 22. mai 2003 #9 Del Skrevet 22. mai 2003 Beklager! Jeg er vel separet delvis fordi det ble kluss akkurat der... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 22. mai 2003 #10 Del Skrevet 22. mai 2003 Siden vi menn også har talerett her på KG, tillater jeg meg et glimt fra "den andre siden" (som kanske et tips til andre lesere av mitt kjønn): De siste par årene har jeg bevisst "skjerpet meg" på dette området: har blitt flinkere til å si de "selvsagte" tingene, har blitt flinkere til å kommentere de gangene hun er "ekstra"... pen, søt, sexy osv... Ikke noe voldsomt mye eller påtagende, men: Mer småflørting i det daglige, "frekke" blikk, småglisende kommentarer osv... Og duverden... skikkelig respons. Gutter: viktig: Det at vi skjerper oss på dette området kan være rene vitamininnsprøyningen i forholdene våre. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. mai 2003 #11 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg får masse gode komentarer hver dag jeg. :D Har en super kjæreste som synes jeg er verdens fineste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 22. mai 2003 #12 Del Skrevet 22. mai 2003 Kjæresten min gir meg etter 2,5 år komplimenter hver morgen, nærmest før jeg har våknet. Og da er jeg såklart ikke sminket, nydusjet eller stylet på noen måte. Det er en bra måte å starte dagen på :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. mai 2003 #13 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg får hele tiden høre at han synes jeg er flott, men han er spesielt flink til å gi komplimenter dersom jeg har "pynta meg". Tror nok jeg ville ha savna det dersom han aldri kommenterte utseende mitt. Heldig meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. mai 2003 #14 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg vil gjerne ha svar på hvor viktig dette med å få høre at man er sexy og deilig er for dere, og hvordan det virker inn på forholdet hvis dere ikke får høre noe om det? Okay, vel jeg synes det er viktig at man er flink til å gi hverandre komplimenter, ikke bare når man har pyntet seg men også i hverdagen. Det kan ikke være spesielt gøy hvis man har pyntet seg, kanskje kjøpt nye klær, klippet håret el. og mannen ikke sier ett knepp fordi han er opptatt med øl og tippekampen. På den andre siden bør de kvinnene som synes de får for lite komplimenter kanskje ta en ekstra titt i speilet; er det på tide med en frisørtime? bør jeg gå ned en 5-6 kilo? bør jeg lære og sminke meg mer natulig og delikat? finnes det andre steder å handle klær enn Ellos katalogen? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 22. mai 2003 #15 Del Skrevet 22. mai 2003 På den andre siden bør de kvinnene som synes de får for lite komplimenter kanskje ta en ekstra titt i speilet; er det på tide med en frisørtime? bør jeg gå ned en 5-6 kilo? bør jeg lære og sminke meg mer natulig og delikat? finnes det andre steder å handle klær enn Ellos katalogen? Det synes jeg var litt ufint sagt Minnie. Jeg tror at en mann som elsker partneren sin ikke legger særlig merke til 5-6 kg opp eller ned. Heller ikke tror jeg der er så mange menn som klarer å se om klærne til dama er kjøpt via ellos (mm de er homo). Enkelte personer er bare ikke særlig gode til å gi komplimenter, så problemet ligger vel heller der. : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 22. mai 2003 #16 Del Skrevet 22. mai 2003 Vi er ikke flinke til å gi hverandre komplementer, mannen min og jeg. Så hyggelig som det er å få komplementer! Får flest komplementer av bekjente og venninner. For å få komplementer, burde man kanskje være flinkere til å gi selv og. Imidlertid, har jeg alltid følt meg fin overfor min mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. mai 2003 #17 Del Skrevet 22. mai 2003 Joda Helena- men poenget er at det er påfallende mange "ufikse" damer som klager på at mennene deres ikke gir de nok komplimenter. Poenget er at mye kan disse damene gjøre selv, fremfor å sitte i sofaen og klage med cola og potetgull innen rekkevidde. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nabodama Skrevet 22. mai 2003 #18 Del Skrevet 22. mai 2003 Hei, Minnie. Jeg skjønner at du kommer med generelle råd her, men i mitt tilfelle er det mer han det går på enn på mitt utseende. Som sagt så er jeg svært nøye med meg selv, både når det gjelder hud, hår og klær. Og jeg har heller ikke fem kilo ekstra. Lurer mer på om han ikke tror han trenger å si slike ting, eller om han kanskje ikke ser meg slik lenger fordi han er så vant til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicki Skrevet 22. mai 2003 #19 Del Skrevet 22. mai 2003 Får ofte komplementer av samboeren min. Han sier stadig at jeg er sexy, pen, vakker, søt osv. Vi har vært i lag i over 6 år og han har alltid vært flink når det gjelder slikt. Han legger også meke til det hvis jeg har pyntet meg. Og sier at jeg ser så fin ut idag. Eller hvis jeg kler meg sexy, da kan jeg være sikker på å få både høre og føle det. Da "må" han bare ta litt på meg. Det føles godt at han sier slike ting. Tror jeg derimot kunne vært flinkere til å gi ham komlementer. Tenker mange ganger at i dag så så han ekstra kjekk ut eller den skjorten kledde ham virkelig godt. Det er bare så vanskelig å si det. Som regel blir det bare med tanken. Dumt egentlig fordi gutter/menn trenger sikkert også en gang i blant å høre slike ting. Får prøve å bli litt flinkere til å gi ham komlimenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #20 Del Skrevet 22. mai 2003 Ja det er mange forskjellige erfaringer her, ja. Selv har jeg måttet slutte med å gi komplementer, for uansett ble det galt. F. eks., sier jeg hun ser pen ut, får jeg høre "Er det bare utseende som betyr noe?" Jeg husker en gang hun hadde en ny genser som jeg syntes hun kledde, og (dumme meg) sa "Du er så sexy i den genseren". Neste dag fant jeg genseren i "til loppemarked" haugen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå