Gjest bente85 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har i en lengre periode hatt lyst til å hatt alle sesongene av friends (venner for livet) på DVD. Og nå i det siste har jeg funnet en boks hos CDON.COM som inneholder 40 disker, som heter: Venner for livet: The Complete Series Collection (40 disc). Det finnes ingen andre bokser enn dette som har alle sesongene? Er bare det at omslaget er på Svensk da, men det er jo greit da. Total prisen på denne boksen er nå på 1369 kroner. Er denne boksen å anbefale?
Gjest _Leela_ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg tror vi har en tilsvarende, ikke noe spesielt med den, kjekt å ha alle sesongene da. At omslaget er på svensk betyr lite for oss iallefall, episodene har jo muligheter for både norsk og evt engelsk tekst. Eneste er at vår tar mye plass... Har sett varianter som er mer kompakte (litt usikker på hvilken som er på cdon, men tror kanskje det er den kompakte.)
henine Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har kjøpt denne boksen på cdon.com. Det var den billigste jeg fant, og levreringen va rask.
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Jeg kjøpte den i nærmeste dvd-butikk for 1000 kr, med norsk omslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå