Gjest Indo Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Vi har kjøpt oss en stellekommode med plastkar oppi. Har selvfølgelig vasket godt over alt, men badekarslangen og proppen som skal i bunnen lukter sinnsykt sterk gummi. Får nesten hodepine av lukten, så sterk er den. Måtte legge proppen i en lukket pose, men lukten sivde ut av selve posen. Så la den i en kopp varmt vann og zalo. Der har den lagt i 2 uker snart (bytter zalovann hver dag så klart), men lukter like intenst ennå. Har vasket proppen i ulike sterke såper, men nix..Lukten avtar ikke noe. Vil ikke bade babyen min i slik en lukt når han kommer, så er det noen måte jeg kan få fjernet lukten på?
Kvist Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Henge den ut til lufting fram til babyen kommer? Sånn ekkel gummilukt pleier jo å avta med tiden, kanskje det går fortere ute i det fri? Og med fin sløyfe på så pynter det sikkert vakkert opp ved inngangspartiet
Gjest Indo Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Den lå ute første uka, men nada..Men kan jo alltids la den ligge ute i noen uker til=) Mangler virkelig ord for hvor jæ.... den lukta er! Men om mer lufting ikke hjelper, hva skal jeg gjøre da?
Humleblomst Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Har du spurt forhandler om de har noe råd, og eventuelt om det er mulig å bytte den? For den er jo praktisk talt ubrukelig hvis du ikke får lukta ut av den, jeg hadde ihvertfall blitt gal av å ha noe slikt på badet.
Gjest Indo Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jo, kanskje jeg skal ta meg en tur inn til Babycomfort imorra. Burde jo virkelig ikke gå an å produsere/selge noe slikt til folk.
Gjest Madre Mia Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Kanskje du kjenner lukten ekstra sterkt siden du er gravid? Noen ganger reagerer man veldig sterkt på enkelte lukter når man venter barn. Hva sier mannen din eller besta til lukten?
Gjest Indo Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Kanskje du kjenner lukten ekstra sterkt siden du er gravid? Noen ganger reagerer man veldig sterkt på enkelte lukter når man venter barn. Hva sier mannen din eller besta til lukten? Han holdt på å kaste opp. Begge foreldrepar og et vennenpar av oss har også kjent lukten ganske godt. Så det er nok desverre ikke bare meg.
Gjest Madre Mia Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Han holdt på å kaste opp. Begge foreldrepar og et vennenpar av oss har også kjent lukten ganske godt. Så det er nok desverre ikke bare meg. Nei æsj, da er det vel på sin plass å gå tilbake til butikken der du kjøpte den og klage. Hvem vil vel ha en baby med gummilukt?!!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Ja, gå tilbake til butikken. Og ta med den stinkende slangen og proppen, sånn at de skjønner hva du mener. Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå