ønskedrøm Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hei dere. Er helt ny på denne siden med å skrive,men det har vært til hjelp å lese hva dere har skrevet denne siste tiden! Skal i morgen å ta test etter jeg fikk satt inn 2 egg 5juni i Tromsø. Har lest alt av symptomer på graviditet,og kjenner til noen av dem :rødme: ,men så leste jeg om bivirkninger på progestan,og de var jo a`la de samme. Ble bare helt tom,og gruer meg voldsomt til å ringe tromsø over helga.Har jo hatt ett lite spirende håp siden det er blitt dag19,med en liten rosa blødning dag 12,men er litt redd nå for svaret. 1forsøk:nov07=avbrutt 2.forsøk=juni08 håper alt ok. lykke til dere
^^Sunny^^ Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Så det har vel egentlig klaffet på første forsøk da Ønskedrøm? Siden det første ble avbrutt... Må bare oppmuntre meg selv litt for jeg leser om så mange som har 3, 4 og 5 prøverørsforsøk.. men det går jo an å lykkes på første forsøk også !!!
ønskedrøm Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Så det har vel egentlig klaffet på første forsøk da Ønskedrøm? Siden det første ble avbrutt... Må bare oppmuntre meg selv litt for jeg leser om så mange som har 3, 4 og 5 prøverørsforsøk.. men det går jo an å lykkes på første forsøk også !!! heei ann78 ja det klaffet på første forsøk. Har holdt pusten lenge,men fikk omsider svar på "hcg",og den var positiv.skal ta ultralyd om ett par uker for å se om de ligger på rett plass og om det er en eller to. Har tenkt på deg i hele dag,men med ungdommer i huset(har en (ste)sønn på 17 år)så er det lenge mellom pcen er ledig chatter og spiller i det her "shitværet"-men endelig kunne jeg finne ut hvordan det går med deg. tror alt viser seg å være bra med din prøve også!! snakkes mer i morgen da!klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå